Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2025

HUNTING GROUNDS (2025)

 











Γραμμένο με ρινίσματα woke σκατίλας αλλά παραδόξως σκηνοθετημένο αντρίκια από τον stuntman Derek Barnes.

Η Chloe (Emily Alatalo - SPARE PARTS και ρόλοι σε σαχλο-χριστουγενιάτικες ρομαντικές κομεντί) προσπαθεί να ξεφύγει από τους αγριανθρώπους του μαφιόζου πρώην συζύγου της σε μια προσπάθεια να μην του αποκαλύψει που κρύβει τα παιδιά τους. Ξεφεύγοντας από την αυτοκινητοπομπή πέφτει στα χέρια ενός φαινομενικά περίεργου αλλά με χρυσή καρδιά ερημίτη ο οποίος κυκλοφορεί στο δάσος και επιβιώνει πουλώντας δέρματα σε τοπικό τουριστικό κατάστημα. Αυτός επεμβαίνει δυναμικά και την σώζει χρησιμοποιώντας ίσως περισσότερη βία από όσο χρειαζόταν. Μόνο που δεν τον γάμησε από αυτή την επίδειξη αντρίλας στην πρώτη νύχτα τους στην καμπίνα του και ευτυχώς γιατί μετά θα έπρεπε να ξεφύγει από άλλον έναν παλαβό ο οποίος είναι ακόμη πιο ασταμάτητη μηχανή θανάτου από τον πρώην της. Κάτι το οποίο καταφέρνει γιατί ποιος άλλος θα μπορούσε να τα βάλει με έναν πρώην Πρασινοσκούφη Πεζοναύτη/Ομάδα Δέλτα παρανοϊκό μέσα σε άγνωστη περιοχή εκτός από μια δυναμική γυναίκα που είναι τα μισά του κιλά και της ρίχνει δύο κεφάλια στο ύψος;

Ο Tim Rozon (SCREAMERS: THE HUNTING, LAKE PLACID: LEGACY, WYNONNA EARP, ο μάγος από τα TERROR TRAIN τηλε-slashers του tubi) είναι ο Jake. Εγώ θα τον πω τριχωτό Bruce Willis, μιας και η όλη του ερμηνεία θυμίζει έντονα τον καραφλό ήρωα της διπλανής πόρτας πριν τον χτυπήσει η εκφυλιστική ασθένεια. Στο πρώτο μισό της ταινίας είχαμε να κάνουμε με κλασική περίπτωση αντρίκιας περιπέτειας όπου ο μοναχικός λύκος βοηθάει το απολωλόν αρνάκι/ερωτικό ενδιαφέρον μέσα από τις βίαιες αντιξοότητες. Στη συνέχεια η ιστορία μετατρέπεται σε επιστημονική φαντασία με πρωταγωνίστρια την δυναμική γυναίκα που προτιμάει να εγκλωβιστεί στο δάσος με μια αρκούδα παρά με έναν λευκό άντρα.

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2025

WOODS OF ASH (2025)

 










Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Joe Hamilton.

Μια δασώδης περιοχή της Αλάσκας γίνεται χώρος ανεξήγητων συμβάντων και εμφανίσεως μαγισσών και άλλων υπερφυσικών πλασμάτων (wendigo απολαμβάνουμε στο artwork της αφίσας/dvd), τροφή για την φαντασία των ημίτρελων που αυτοπροσδιορίζονται ως ερευνητές/αρθρογράφοι στον χώρο του απροσάρμοστου. Στη συγκεκριμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε μόνο με μάγισσες τύπου εξώφυλλο Black Sabbath της δεκαετίας του '70, δηλαδή ρόμπες, μπέρτες και αξύριστο εφηβαίο (όχι ότι υπάρχουν exploitation στιγμές γύμνιας, όλες είναι ντυμένες ενάντια στο κωλόκρυο και την πατριαρχία). Οι πρωταγωνιστές μετά από μια αποτυχημένη απαγωγή και αδιάφορες αναπτύξεις χαρακτήρων, χάνονται στο δάσος και παρέα με άλλους "αιχμαλώτους" κοντινού υλοτομίου πέφτουν θύματα στον σεναριακό/βιντεοκλιπάτο αυτισμό και τις drone λήψεις του Hamilton - μαζί με τις μάγισσες που χρησιμοποιούν τους ταλαίπωρους που ξημεροβραδιάζονται στο δάσος για τις απόκοσμες telemarketing τελετές τους.

Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2025

LITTLE BONE LODGE (2023)

 










Γραμμένο από τον συμμετέχοντα ηθοποιό Neil Linpow και σκηνοθετημένο ψυχολογικό δράμα από τον Matthias Hoene (COCKNEYS VS ZOMBIES).

Κάπου στην μισανθρωπική καταχνιά της βροχερής Σκοτίας παρακολουθούμε την καθημερινότητα μιας φαινομενικά απλής οικογένειας. Ο πατέρας νέγρος και κατάκοιτος σε αναπηρικό καροτσάκι, η μητέρα ξανθιά και λευκή και η έφηβη κόρη πιο λευκή και από το γάλα. Ένα και ένα δεν κάνουν δύο σε αυτή την επιδοτούμενη από τις ΜΚΟ του Soros-νεοταξήτικη μικτή οικογένεια μιας και κανένας από τους τρεις δεν έχει την οποιαδήποτε συγγένεια με τον άλλο. Αυτή η τραγική συνειδητοποίηση έρχεται βαθιά μέσα στη διάρκεια της ιστορίας, όταν η κρυμμένη συγκάτοικος που αράζει ακροτηριασμένη μέσα σε ένα κλειδωμένο δωμάτιο στο πίσω μέρος του σπιτιού, αποκαλύπτει το ψυχολογικό προφίλ της παλαβής μητέρας (Joely Richardson - EVENT HORIZON, THE PATRIOT, MAGGIE, COLOR OUT OF SPACE) η οποία περιθάλπτει και τιμωρεί ως δύναμη της φύσης με την ίδια ευκολία όταν τα υπόλοιπα μέλη δείχνουν την ανάλογη συμπεριφορά απέναντί της. Δύο αδέλφια που έχουν πάρει τον στραβό δρόμο, τα οποία έτυχε να βρεθούν στην μέση του πουθενά μετά από μια αιματηρή ληστεία, καταλήγουν στο ξεκομμένο από τον υπόλοιπο κόσμο αγροτόσπιτο και γίνονται το φυτίλι που ανατινάζει την επίπλαστη ηρεμία της ψευδο-οικογένειας στον αέρα. 

FUNGUS (2023)

 










Σουηδικό μεταποκαλυπτικό οικολογικό ψυχόδραμα, παραδόξως γραμμένο χωρίς THE LAST OF US πουστρηλίκια, ντουμπλαρισμένο σε άνευρα Αγγλικά και σκηνοθετημένο με βαριά χρήση drones σε δάση από τους Sofia Brattwall, Bjorn Engstrom, Lottie Johansson και Ove Valeskog.

Μικρή ομάδα οπλισμένων επιστημόνων προσπαθούν να βρουν μια λύση στην ξαφνική μανιταροπανούκλα η οποία έχει εξοντώσει το 80% του πληθυσμού. Αντί επιστημονικών ανακαλύψεων σε άλλο εργαστήριο (καθώς στο δικό τους υπάρχει ρήξη ασφαλείας), ανακαλύπτουν πόσο καθάρματα μπορούν να γίνουν οι συνάνθρωποί τους όταν κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους πέσουν στα χέρια μιας πάνοπλης ομάδας εξαρτημένων αλλά παρόλα αυτά άνοσων οι οποίοι χωρίς να το ξέρουν αυτοκαταστρέφονται από την ίδια τη χημική ουσία που τους "προστατεύει" από τον θάνατο της μανιταρομούχλας! Σε μια ψυχολογική κατάσταση παγανιστικής αίρεσης, οι "πιστοί" θα μεταδώσουν την αρρώστια στους πρωταγωνιστές με σκοπό να τους αναγκάσουν να επισπεύσουν την όποια λύση μπορεί έχουν στο κεφάλι τους.

Σάββατο 20 Σεπτεμβρίου 2025

SILENT ZONE (2025)

 











Μετριοπαθής Ουγγρική περιπέτεια επιβίωσης στην αποκάλυψη των ζόμπι, γραμμένη από τους Viktor Csak και Krisztian Illes. Σκηνοθετημένο με τίμιες προθέσεις από τον Peter Deak.

10 χρόνια μετά το ξέσπασμα δολοφονικού ιού ο οποίος μετέτρεψε τους μολυσμένους σε νεκροζώντανους μανιακούς κανίβαλους δρομείς, δύο επιζώντες προσπαθούν να συνεχίσουν την αγχωτική πορεία τους πάνω στην καμένη γη. O Cassius (ο απαρατήρητος σε μικρούς ρόλους ενστόλων συμπληρωματικών χαρακτήρων λόγω σωματοδομής, Matt Devere - EXTINCTION, LORDS OF CHAOS, TERMINATOR: DARK FATE, THE WITCHER, HALO) έσωσε την Abigail (Luca Papp - πέρασμα σε ένα επεισόδιο του τηλεοπτικού DUNE: PROPHECY) από την μεταλλαγμένη μητέρα της όταν εκείνη ήταν κοριτσάκι στην αρχή του τρόμου και τώρα περιδιαβαίνουν το χάος της νέας αταξίας πραγμάτων προσπαθώντας να αποφύγουν τις ορδές των μανιακών και τους ακόμη πιο παλαβούς συνανθρώπους (αμήχανη στιγμή εμβόλιμης επιστημονικής φαντασίας με μισάνθρωπο που "ελέγχει" τους νεκροζώντανους με γάντι δονήσεων και θα εξελισσόταν με επικυρίαρχο με άκωλο δερμάτινο παντελόνι αν δεν του χάλαγε ο μηχανισμός). Ο κυνισμός του Cassius έρχεται σε αντίθεση με την καλή πίστη στους ανθρώπους της Abigail μέχρι τον τελευταίο τους σταθμό που είναι μια μικρή αποικία άλλων επιζώντων. Εκεί η νεαρή θα γνωρίσει άλλους ανθρώπους της ηλικίας της και ο Cassius θα βρεθεί με ένα καινούργιο μωρό στην αγκαλιά του πριν την τελική αναμέτρηση με τους μεταλλαγμένους διώκτες τους. 

Οι νεκροζώντανοι είναι γρήγοροι και λειτουργούν ως ενσυνείδητο κοπάδι (τύπου 28 YEARS LATER χωρίς μαυριδερές λατέξ ψωλές να ανεμίζουν όταν τρέχουν) ενώ ο Deak δεν διστάζει να δείξει παιδάκια στο φακό να δαγκώνονται στον σβέρκο από τους μανιακούς του γυμναστηρίου.