Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2025

MADS (2024)

 










Μηδενιστικό ψυχόδραμα με "μεταλλαγμένους" ιδωμένο από την σκοπιά του παθόντα, γραμμένο και σκηνοθετημένο ευρηματικά ως 90λεπτο μονοπλάνο από τον David Moreau (THEM, THE EYE, SEULS).

Η κατάβαση στην παράνοια ξεκινάει με τη σπινταριστή post-punk μπασογραμμή του Computerstaat των ABWARTS (1980) και οι διανοούμενοι του βινυλίου θα κατουρηθούν πάνω τους που τα απροσάρμοστα μουσικά τους γούστα επιτέλους ακούγονται επί της οθόνης. Η πρώτη χαρακτήρας που συναντάει ο πρωταγωνιστής μας μετά την φρενήρη εισαγωγή στον νεο-νοσταλγικό χωροχρόνο διαθέτει και αντικαθεστωτικό τατουάζ Einsturnzende Neubauten στο χέρι, οπότε η δαντέλα από το επαναστατικό σωβρακάκι του θεατή θα υγρανθεί ακόμη περισσότερο.

Βρισκόμαστε κάπου στη Γαλλία, ένα ήσυχο Αυγουστιάτικο απόγευμα. Ο ευκατάστατος νεαρός Romain τα έχει όλα: μούρη και ξερακιανή κορμοστασιά Ian Curtis, λεφτά, γκομενάκια, φιλαράκια έτοιμα να κλάσουν μαζί του χρησιμοποιώντας κάθε είδους ναρκωτικό και πρόσβαση σε κάθε νέου είδους ελάττωμα. Όταν σνιφάρει ένα νέο είδος σκόνης, προσφορά του προμηθευτή του, δεν αργεί να συναντήσει μια άγνωστη γυναίκα φυγά γεμάτη επιδέσμους η οποία είναι η ασθενής μηδέν σε κάποιο νέο κατασκευασμένο ρετρο-ιό. Αφού τον περιλούσει με το αίμα της μιας και δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κάποιον άλλο τρόπο μαζί του (της λείπουν νύχια, δόντια και γλώσσα), τον αφήνει με την ιδέα πως είναι νεκρή και εμείς ακολουθούμε την πλάτη του μέχρι να μεταφερθεί η δράση στους επόμενους δύο χαρακτήρες (και οι δύο γκομενάκια του λιμοκοντόρου γόη). 

Οι φωτογραφίες που κατάφερα να τραβήξω περιέχουν περισσότερη δράση από το αλαργινό πρεζο-ταξίδι στην ανεξάρτητη αποδόμηση. 

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2025

DEER CAMP '86 (2022)

 












Ρετρό-slasher νοσταλγική αστοχία με αντιπατριαρχικές/φεμινιστικές ανησυχίες γραμμένο ως χαβαλές για παιχνίδια με αλκοόλ από τα β' αρσενικά Bo Hansen και Riley Taurus. Σκηνοθετημένο από τον επίσης κοινωνικά ευαίσθητο L. Van Dyke Siboutzen. Μετά βίας ξεπέρασε τα 60 χιλιάδες δολάρια πλανητικών εσόδων από τους κινηματογράφους.

Φθινόπωρο του 1986 και η κυνηγητική περίοδος ξεκινά. Έξι φίλοι από το Detroit σκοπεύουν να πιούν μέχρι θανάτου και να κυνηγήσουν ελάφια για ένα χαλαρό σαββατοκύριακο στη φύση. Για κακή τους τύχη το εκδικητικό Ινδιάνικο πνεύμα που προστατεύει το δάσος θα τους αποδεκατίσει όταν άλλη μια αθώα ιθαγενής κόρη του λαού εξαφανιστεί στην περιοχή. Οι αρχές αδιαφορούν για την τύχη των άτυχων/"έγχρωμων" κοριτσιών, οπότε την λύση δίνει το αρχέγονο πνεύμα εκδίκησης. Οι λευκοί σεναριογράφοι/σκηνοθέτες συνεχίζουν να αυνανίζουν ο ένας τον άλλο σε κάθε παραγωγή μετά το 2016 έχοντας το ηθικό προτέρημα της σωστής πλευράς της (ιστορικής) παράδοσης. 

FOUNDERS DAY (2023)

 









Σύγχρονο slasher του μετα-SCREAM συρμού γεμάτο προμελετημένη πολιτική ρητορική διχασμού και λεσβιακής ψυχασθένειας, γραμμένο και σκηνοθετημένο από το β' αρσενικό ηθοποιό/σκηνοθέτη/παραγωγό Erik Bloomquist (SHE CAME FROM THE WOODS)

Κατά την διάρκεια έντονης προεκλογικής περιόδου στην μικρή πόλη του Fairwood, οι κάτοικοι βρίσκονται σε αντίπαλα στρατόπεδα την ίδια στιγμή που παλαβός με μουτσούνα και περούκα δικαστή 18ου αιώνα επιβάλει την δικού του είδους αιματοβαμμένη δικαιοσύνη μειώνοντας τον αριθμό του εκλογικού σώματος με το τροποποιημένο σφυρί του. Ο "Θεμελιωτής" του νόμου αναλαμβάνει να επαναφέρει την τάξη εξοντώνοντας όσους στέκονται εμπόδιο στην κοινωνική του πολιτική ίσων αποστάσεων: μετά τον θάνατο των δύο υποψηφίων, αναλαμβάνει την δημαρχία της πόλης ο εγκέφαλος πίσω από την Manson-ική επιτυχία του αιματοβαμμένου σχεδίου. Με την βοήθεια των δύο παιδιών του "ρεπουμπλικανού" υποψηφίου - τον "ευαίσθητο" και την σκληρή λεσβία. 

Κεντρική ηρωίδα η επίσης λεσβία και μαύρη νεαρή, Allison (Naomi Grace).

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2025

A MOST ATROCIOUS THING (2024)

 











Κωμωδία για μαστουρωμένους αγρίους, γραμμένη και σκηνοθετημένη με συνολικό κόστος παραγωγής τα 5 χιλιάδες δολάρια από τους ηθοποιούς/παραγωγούς/σκηνοθέτες/σεναριογράφους Christian Hurley και Ben Oliphint. Ευτυχώς η έλλειψη χρημάτων δεν φαίνεται πουθενά - όπως και η αντιστρόφως ανάλογη έλλειψη διάθεσης για παρακολούθηση.

Οι πέντε κολλητοί gen-z β΄ αρσενικοί αποφασίζουν να περάσουν ένα σαββατοκύριακο διασκέδασης και λήθης πίνοντας, και κυνηγώντας ελάφια σε δασώδη περιοχή του Colorado. Όταν τρώνε κρέας από μολυσμένο ελάφι (πήγε να πιεί νεράκι στη πηγή και ήπιε τοξικά απόβλητα) θα μεταμορφωθούν σε λυσσασμένους νεκροζώντανους και η διασκέδαση θα βρει αιματοβαμμένο τέλος.

Ο πατριάρχης της χαμηλού προϋπολογισμού σάχλας Lloyd Kaufman ερμηνεύει τον εαυτό του κάνοντας ένα πέρασμα δευτερολέπτων από μια οθόνη τηλεόρασης.

Πέρα από τους λυσσασμένους, κυκλοφορεί και ένα muppet σατανικό ζόμπι ελάφι το οποίο λειτουργεί ως το Ά αρσενικό/stalker-slasher αντίπαλο δέος στην όλη βιντεο-δραματουργία.

Προτείνεται για ετεροχρονισμένη διπλή προβολή μαζί με το ZOMBEAVERS (2014).

BUZZ HOUSE: THE MOVIE (2024)

 











Ρουμάνικο μετα-slasher/κωμωδία για tik-tok υστερικούς που γελάνε με τις κλανιές τους, γραμμένο από τον Radu Alexandru και σκηνοθετημένο ως videoclip με τοποθέτηση προϊόντων από τον Florin Babei. Ευτυχώς η πλούσια παραγωγή ανεβάζει το επίπεδο των συμμετεχόντων ένα βήμα πριν την απέλαση. Η σκατόγλωσσα που ακούγεται χαλάει οτιδήποτε έφτιαξαν τα λεφτά. Κανένα σασπένς, καμία αγωνία, κανένα ενδιαφέρον για τους χαρακτήρες, καμία αίσθηση του χιούμορ, εκτός αν είσαι Ρουμάνος και αναγνωρίζεις όλους αυτούς που εμφανίζονται στην οθόνη. 

Ριάλιτι (το ριάλιτι υπάρχει όντως στην Ρουμανική τηλεόραση - όσοι βλέπουμε συμμετείχαν στην τέταρτη σεζόν του, οπότε έκανε μετάβαση στην ψηφιακή πλατφόρμα του netflix για να τραβήξει κοινό και από τις γύρω ναρκο-μπανανίες των Βαλκανίων) γυρισμένο σε επαρχιακό αγροτόσπιτο που παρέχει τα πάντα εκτός από σύνδεση στο ίντερνετ πηγαίνει κατά διαόλου όταν μασκοφόρος ντυμένος ως σλάβο-βλάχο-καλικάντζαρος αποδεκατίζει τους νεαρούς διαδικτυόπληκτους vloggers (διάσημοι απροσάρμοστοι εγωκεντρικοί της Ρουμανικής showbiz) στα αλήθεια (σκοπός είναι να μην τρομάξουν οι διάσημοι για να κερδίσουν διάφορα έπαθλα) εντός και εκτός των πλαισίων της παραγωγής. Η μετάδοση των επεισοδίων σταματά πριν καν ξεκινήσει.

Οι Ρουμάνες (ειδικά αυτή η Iorga Ana Maria) που συμμετέχουν στα δρώμενα θα ήθελα να τις δω σε κάποια άλλου είδους παραγωγή με λιγότερο ρουχισμό. Οι υπόλοιποι είναι κάτι αγριάνθρωποι καγκουρέοι + τραβεστό-ρευστό-φυλοι που αντιπροσωπεύουν τον μερικό πληθυσμό που ασχολείται με τον συγκεκριμένο τρόπο ζωής ως παράσταση/δημόσιες σχέσεις.