Γραμμένο από τους παραγωγούς της BLUMHOUSE παντοκρατορίας, Akela Cooper (THE 100, LUKE CAGE, JUPITER'S LEGACY, STAR TREK: STRANGE NEW WORLDS) και James Wan (SAW, THE CONJOURING, THE NUN, AQUAMAN, ANNABELLE, NIGHT SWIM). Σκηνοθετημένο από τον Gerard Johnstone (HOUSEBOUND).
Η Gemma (Allison Williams - GET OUT) είναι ειδική στην ρομποτική και δεν ξέρει που τις πάνε τα τέσσερα στο να μεγαλώνει παιδιά. Όταν η αδελφή της χάνει την ζωή της μαζί με τον σύζυγό της σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα, αναλαμβάνει να μεγαλώσει την ανιψιά της, Cady (Violet McGraw - THE HAUNTING OF HILL HOUSE - άλλο ένα γλυκό κοριτσάκι που θα αρχίσει σύντομα τις ψυχοθεραπείες και τα βαρβιτουρικά, αν όχι τις βίζιτες στα αδρενοχρωμιο-Weinstein-νησιά των ερπετοειδών ονειροβόρων του Hollywood). Ανίκανη να ακολουθήσει την φύση της, η "δυναμική" καριερίστα Gemma δημιουργεί ένα ανδροειδές κοριτσάκι σε οικονομικό μέγεθος παιδιού με σκοπό να κρατά απασχολημένη την μικρή ορφανή. Φυσικά η Τεχνητή Νοημοσύνη που κατοικεί μέσα στα κυκλώματα του ρομπότ παίρνει ανάποδες στροφές από την ελεύθερη πληροφορία και μεταμορφώνει την αληθοφανή κούκλα σε αδίστακτο εξολοθρευτή με πρόσβαση σε όλων των ειδών των έξυπνων συσκευών που κάνουν τον "σύγχρονο" άνθρωπο καθιστό λαπά. Ακολουθεί αιματοβαμμένη τρίτη πράξη με την κοντή δολοφόνο να αποδεκατίζει τους δευτερεύοντες χαρακτήρες λίγο πριν ξεκινήσει η μαζική της παραγωγή, μέχρι να φτάσει στον τελικό της προορισμό.
Στα κλισέ slasher μονοπάτια του CHILD'S PLAY (1988), λειτουργεί ανάλαφρα και αποτελεσματικά. Θα μπορούσε να λείπει η disney πινελιά των μιούζικαλ στιγμών, αλλά βρισκόμαστε στα χαρακώματα των meme πολέμων του διαδικτύου, οπότε ο σαχλο-σέξυ-παιδoφιλο-χορός λειτούργησε καταλυτικά όπως και αυτός της Jenna Ortega στο WEDNESDAY (2022). Κάτι να κρατάει ζωντανή την προσοχή των χρυσόψαρων που σκρολάρουν την ζωή τους μπροστά σε οθόνες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.