Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Ινδονήσιο Mike Wiluan (BUFFALO BOYS, MOTEL MELATI). Στη δύση κυκλοφόρησε ως MOSTER ISLAND, καμία σχέση με την ομώνυμη τηλεταινία της Asylum του 2019.
Βρισκόμαστε πίσω στο 1944 και κάπου στον Ειρηνικό Ωκεανό ένα Ιαπωνικό πλοίο γεμάτο αιχμαλώτους ανατινάζεται από εχθρικό υποβρύχιο. Οι δύο επιζώντες, ο Ιάπωνας στρατιώτης Saito (Dean Fujioka - FULLMETAL ALCHEMIST) και o Βρετανός αιχμάλωτος Bronson (Callum Woodhouse) ξεβράζονται αλυσοδεμένοι μεταξύ τους σε κοντινό, άγνωστο νησί. Οι εχθροί θα χρειαστεί να γίνουν άσπονδοι φίλοι και να συνεργαστούν για να επιβιώσουν καθώς το νησί είναι κυνηγότοπος του μυθικού αμφίβιου πλάσματος Orang Ikan (δανεισμός από το μυθολογικό ανθρωπόψαρο Ningyo της Ιαπωνίας, ανάλογο των Ελληνικών γοργόνων).
Οι δύο άντρες μέσα σε λίγες ώρες θα ξεχάσουν τις διαφορές τους και θα βιώσουν το θαύμα της ανθρώπινης επαφής που θα τους συνδέσει για πάντα, και δεν εννοώ την μαγική καλύβα του Brokeback Mountain αλλά την μαγική τρεχάλα για να γλυτώσουν από το ασταμάτητο Creature From the Black Lagoon φρικιό που αποκεφαλίζει και σπάει μεσούλες με τα χέρια!
Το πλάσμα δεν είναι ψηφιακό αλλά η δράση καταπλακώνεται από τα βιντεοκλιπίστικα φίλτρα και σκοτάδια. Στα πρώτα μισά της ταινίας το βλέπουμε σε δευτερόλεπτες στιγμές ενώ από την μια ώρα και μετά κυκλοφορεί άνετα μέρα και νύχτα μέσα στη λατέξ στολή χωρίς κανένα ιλαρό στιγμιότυπο.
O Alan Maxson εντός της στολής είναι ο άνθρωπος που χρησιμοποιούν όλοι από το THANKSKILLING 3 (2012) και μετά όποτε χρειάζονται κάποιον κασκαντέρ να ιδρώσει μέσα σε λατέξ τερατουργήματα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.