Νεο-Λυκανθρωπικό/γοτθικό δράμα εποχής, γραμμένο και σκηνοθετημένο αριστουργηματικά από τον Sean Ellis (THE BROKEN, METRO MANILA, ANTHROPOID).
Βρισκομαστε στο 1882 (αν και η ταινία ξεκινάει με σκηνή δράσης κατά την διάρκεια του Ά Παγκοσμίου Πολέμου 35 χρόνια αργότερα). Κάπου στην Γαλλική ύπαιθρο (όπου όλοι έχουν Βρετανικές προφορές-βλέπε Jean-Luke Picard 482 χρόνια αργότερα), καραβάνι από Ρουμάνους τσιγγανόγυφτες (όσοι έχετε πολιτικώς ορθά αισθήματα κοινωνικής δικαιοσύνης και ταράζεστε από λέξεις, παρακαλείστε να κλείσετε την ευαίσθητη μυτούλα σας με το δεξί χεράκι και να φυσήξετε δυνατά μέχρι να σας ξαναβγούν τα αρχιδάκια έξω) αποφασίζουν να αράξουν σε μια πεδιάδα ανάμεσα σε χωράφια των μεγαλο-γαιοκτημόνων της περιοχής, διεκδικώντας την έκταση ως πατροπαράδοτη κληρονομιά του ατίθασου και άστεγου είδους τους. Φυσικά όπου δεν πίπτει λόγος (και μια μεγάλη χρηματική αποζημίωση για τον κόπο τους) πίπτει ο οπλισμένος όχλος. Οι άντρες στην δούλεψη των πλούσιων επιβάλουν τον νόμο των όπλων και εκτελούν όλο τον μαχαλά θάβοντας τους πάντες στο δάσος ενώ αφήνουν έναν ακρωτηριασμένο άντρα ως εσταυρωμένο σκιάχτρο για εκφοβισμό. Ως έξτρα ατμόσφαιρα γοτθικού τρόμου, γριά μάγισσα κράζει κατάρες ενώ την θάβουν ζωντανή στον μαζικό τάφο. Οι εφιάλτες δεν αργούν να ταράξουν τα όνειρα και τις ζωές των παιδιών των ντόπιων εθελοντών εκτελεστών/φρουρών της έννομης τάξης.
Το δράμα επικεντρώνεται στην οικογένεια που βρίσκεται πιο κοντά στον τόπο εκτελέσεως, των Laurents . Ο μικρότερος γιος έχει μολυνθεί και μεταμορφωθεί/μεταφερθεί(;) σε φρικιό το οποίο ξεσκίζει τα θύματά του, ως τεράστιος λύκος. Ο πατέρας (Alistair Petrie - DEVIL'S PLAYGROUND, CLOUD ATLAS, ROGUE ONE, THE TERROR) θυμίζει τον Sting και είναι το ίδιο αδίστακτος. Η μητέρα είναι η Kelly Reilly (EDEN LAKE, TRUE DETECTIVE). Δεν τα πάνε καλά μεταξύ τους, ήλπιζα σε ειδύλλιο με τον γοητευτικό γιατρό που φαίνεται πως έχει έρθει από κάποιο μακρινό μέλλον όπου οι άντρες γυμνάζονται και κάνουν ολική αποτρίχωση στο σώμα τους.
Ο Boyd Holbrock (THE HOST, A WALK AMONG THE TOMBSTONES, LOGAN, THE PREDATOR, THE SANDMAN) είναι ο ηρωικός παθολόγος, John McBride. Βρίσκεται στην ύπαιθρο προσπαθώντας να λύση το μυστήριο της εξαφάνισης της οικογένειάς του. Βοηθάει τους Laurents ως crossfit δόκτωρ Van Helsing. Γυμνασμένος και άτριχος σε όλο του το κορμί αποδεικνύει πως οι άνθρωποι πρόσεχαν την εμφάνιση και την υγεία τους κατά την διάρκεια του 19ου αιώνα κι ας ήταν το προσδόκιμο ζωής τα 36 έτη. Έρχεται χήρος και φεύγει με δύο παιδιά πακέτο.
Το Τέρας:
Δεν είναι ακριβώς λυκάνθρωπος. Το τσιγγάνικο lore το κατατάσσει κάπου εκεί όμως. Το ασήμι είναι το μοναδικό στοιχείο το οποίο μπορεί να σταματήσει το λυκόμορφο θεριό. Υπάρχει αυθαίρετη σύνδεση με τα "αργύρια" που πήρε ο Ιούδας για επιπλέον θρησκόληπτο δράμα (τα τυριανά σεκέλ της εποχής περιείχαν γύρω 16 γραμμάρια ασήμι, άρα με σημερινές τιμές ο Ιούδας καθάρισε με 400 ευρώ - για επιπλέον Εβραϊκούς υπολογισμούς επιδοματικής πολιτικής) . Δεν υπάρχει μεταμόρφωση κατά την διάρκεια πανσελήνου. Το πλάσμα κινείται νύχτα η μέρα. Λειτουργεί ως έμβιο κουκούλι/κοινωνός της εκάστοτε κατάρας, το οποίο μεταφέρει μέσα του τον άνθρωπο που μολύνεται από το δάγκωμα. Οι φιλοξενούμενοι επιστρέφουν αλλαγμένοι, αν και δεν υπάρχουν πολλοί για να αποδειχθεί η θεωρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.