Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Anthony DiBlasi (DREAD, LAST SHIFT, MOST LIKELY TO DIE, EXTREMITY). Στην ουσία έφτιαξε από την αρχή και εμπλούτισε με περισσότερη πείρα πίσω από την κάμερα και μεγαλύτερο προϋπολογισμό και διαφημιστική καμπάνια το παλιότερο LAST SHIFT (2014). Στην πρώτη ταινία ο κεντρικός δαίμονας ήταν ο Paymon (Paimon, ο σατανικός άρχοντας/κατρουλής της ερήμου), όπως και στο HEREDITARY (2018). Εδώ έχουμε να κάνουμε με τον Temple Baron, ο οποίος θυμίζει περισσότερο ορολογία Βρετανικού Τίτλου Ευγενίας του 19ου αιώνα, παρά φανταστικού χαρακτήρα/σκεπτομορφή των χριστόπληκτων αισχατολόγων. Ευτυχώς ο συνδυασμός πρακτικών και ψηφιακών εφέ δένει αρμονικά και προσφέρει hellraiser-ιακό θέαμα σαρκικής αναγούλας σε μεταφυσικό/ψυχολογικό επίπεδο εντείνοντας την γκροτέσκα απεικόνιση ως διασκέδαση.
H Jessica Loren (Jessica Sula - LUCIFER, SPLIT, SCREAM THE TV SERIES) είναι μια νεαρή αστυνομικός η οποία αναλαμβάνει την τελευταία βάρδια ως οπλισμένος νυχτοφύλακας σε ένα παλιό αστυνομικό τμήμα το οποίο είναι υπό κατάσταση μεταφοράς σε άλλο κτήριο. Έναν χρόνο νωρίτερα στο συγκεκριμένο τμήμα είχαν χάσει τη ζωή τους αρκετοί αστυνομικοί κατά την διάρκεια δολοφονικής κρίσης του πατέρα της ο οποίος και στην συνέχεια αυτοκτόνησε. Στην προηγούμενη ταινία τον χαρακτήρα είχε ενσαρκώσει η Juliana Harkavy (Black Canary στις woke CW σειρές της DC), η οποία μοιάζει για λευκή, αλλά είναι μικτής καταγωγής από Δομινικανή Δημοκρατία, Αφρική, Κίνα, Ουκρανία και Ουγγαρία καταλήγοντας να μοιάζει με ανοικτόχρωμη σέξι λατίνα. Αυτή τη φορά η Jessica είναι μικτής φυλής που μοιάζει περισσότερο στην μαύρη μητέρα της (εκτός οθόνης, γιατί εντός νομίζω πως είναι κόρη του παλαβού που θέλει να φέρει συγκεκριμένο δαίμονα στη γη και θα την χρησιμοποιήσει ως κρεάτινο δοχείο υποδοχής). Αντί της Βίβλου του Βασιλιά James, έχει για φυλαχτό το Εγχειρίδιο του Νέου Αστυνομικού, από όπου τα απομνημονευμένα εδάφια δεν την αποτρέπουν από το να δαγκώσει την σφαίρα του υπερυσιακού της όπλου στο τέλος.
Η σατανική αίρεση "Ποίμνιο του Χαμηλού Θεού" είχε απαγάγει και μεταφέρει νεαρές κοπέλες σε αγρόκτημα με σκοπό ΟΧΙ να αυξήσει τα μέλη με το Άγιο Σπέρμα του Αρχηγού και την κουνταλίνι ενέργεια που αυτά παράγουν μέσω τελετουργικής πειθαρχίας, αλλά εκτελώντας τις για να γευματίσει με τις ψυχές τους η ενεργοβόρα δαιμονική οντότητα και να αποκτήσει σάρκα και οστά σε αυτή την διάσταση/πλάνη. Ο πατέρας/πατριός (;) της Jessica είχε καταφέρει να σώσει 3 κοπέλες από τα δόντια του αισχατολόγου μάγου John Malum ( Chaney Morrow - WRONG TURN, TIME'S UP), και να τον σκοτώσει στην συνέχεια μέσα στο τμήμα, αλλά κάτι πήγε πολύ στραβά μια μέρα αργότερα. Εντελώς ξαφνικά πήρε την καραμπίνα στα χέρια του και άρχισε να πυροβολεί τους συναδέλφους του στο κεφάλι πριν στρέψει το όπλο στον εαυτό του υμνώντας τον Χαμηλό Θεό του οποίου αγγελιοφόρος ήταν ο Malum... Το Ποίμνιο έχει πολλές ομοιότητες με την Οικογένεια του Charles Manson, τόσο φιλοσοφικά όσο και εμφανισιακά, αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω χρονολογικά σε ποια εποχή βρισκόμαστε - σίγουρα όχι στην δεκαετία του '70. Το ψυχόδραμα της Jessica μεταξύ "πραγματικοτήτων" ακροβατεί αισθητηριακά ένα διαλεκτικό βήμα πριν τα αυτιστικά new-metal videoclips της περασμένης δεκαετίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.