Γραμμένο από τους divercity προσληφθείς ιθαγενείς Carlos Cisco (10 επεισόδια στο STAR TREK: WOKE DISCOVERY) και Boise Esquerra (BLACKWATER), και σκηνοθετημένο/γυρισμένο στην Δομινικανή Δημοκρατία χωρίς τις αναμενόμενες καφρίλες στο βαθύ γαλάζιο από τον καθόλα ανδροπρεπή Adrian Grunberg (GET THE GRINGO, RAMBO: LAST BLOOD).
Ο Paul Sturges (Josh Lucas - THE FOREVER PURGE) είναι ελεγκτής αδίστακτης πετρελαϊκής εταιρίας NIXON Oil (σύνδεση του ονόματος με άλλον έναν αγαπημένο ρεπουμπλικάνο πρόεδρο του αδελφάτου των σεναριογράφων) και επισκέπτεται το ηρωικό Μεξικό όπου παράλληλα με τις ανέμελες διακοπές μερικών ημερών στην γενέθλια πόλη της συζύγου Ines (Fernanda Urrejola - NARCOS: MEXICO), Baja (Κάτω Καλιφόρνια), θα αναγκαστεί να τσεκάρει και την πλωτή εξέδρα άντλησης πετρελαίου με την οποία έχει χαθεί η επικοινωνία. Έχει το ρόλο του παροιμιώδη λευκού σατανά, κατηγορούμενου στο υποσυνείδητο όλων για τα κακά που έχουν πέσει στην περιοχή από την εποχή που πρωτο-πάτησαν το πόδι τους οι Ισπανοί/Πορτογάλοι στην ήπειρο. Αντί για μπάνια οι Sturges θα πάνε οικογενειακώς στην πλωτή εξέδρα (μετά από άγριο πέσιμο στην γονέα 2 από ντόπιους βιαστές - τα γονέας 1 και 2 είναι άλλη μια woke μαρξιστική πρωτοπορία στους σύγχρονους υπότιτλους, οπότε κάντε καρδιά και στομάχι πέτρα και απολαύστε την κατάρρευση του δυτικού πολιτισμού, μια ταινία την φορά) την οποία ανακαλύπτουν σχεδόν εγκαταλειμμένη και σε σημείο διάλυσης/βύθισης με φόβο τέτανου σε κάθε βήμα. Οι περισσότεροι ντόπιοι εργάτες έχουν φύγει εκτός από δύο οι οποίοι φαίνεται να περιμένουν την αποκάλυψη την στιγμή που η περιουσία της εταιρίας βουλιάζει αργά και σταθερά στα μαύρα νερά της περιβαλλοντικής καταστροφής, υπό την απειλή ενός προϊστορικού "Μαύρου Δαίμονα" Μεγαλόδοντα!
Σχετικά με το μεταφυσικό ψηφιακό τέρας του τίτλου: Ο Μεξικάνος Μεγαλόδοντας, κατά συρροή σφαγέας ψαράδων στους τοπικούς ανεπιβεβαίωτους από στόμα-σε-στόμα θρύλους της περιοχής καραδοκεί και δεν πεινάει πλέον για τους καρυκευμένους απόγονους των Αζτέκων (στο κεφάλι τους, στην πραγματικότητα είναι όλοι μπασταρδεμένοι Ισπανοί) που του καίνε την κωλότρυπα, αλλά για ωμή σάρκα λευκών σατανάδων που μολύνουν την θάλασσα (κανά δυό τρείς φορές τον βλέπουμε όλο και όλο σε ολόκληρο το ψηφιακό του μεγαλείο οπότε θα μπορούσε να είναι άλλη μια ανεπιβεβαίωτη φήμη από καρέ σε καρέ αν δεν είχε το δάχτυλο στην σκανδάλη του screen capture)! Συγκεκριμένα του μοναδικού στο καστ, Paul Sturges, ο οποίος γνώριζε για την περιβαλλοντολογική καταστροφή που προκαλούσε η εταιρία στην περιοχή αλλά έβαζε υπογραφές σε ελεγκτικά έγραφα κάνοντας τα στραβά μάτια υπό την απειλή απόλυσης. Ο Αζτέκος Θεός της Βροχής Τικ-τοκ (Τλάλοκ λέγεται, αλλά απλά χαλαρώνω τον σεναριακό σφιγκτήρα καθώς τα σύγχρονα θεάματα προκαλούν μόνο ναυτία), Τέταρτος Κυβερνήτης του Παραδείσου, ηρεμούσε μόνο όταν οι μελαμψοί αγριάνθρωποι του προσέφεραν ανθρωποθυσίες κυρίως μικρών παιδιών, κάτι το οποίο αφήνει να περάσει ασχολίαστο η ταινία μιας και οι σκατίχρωμοι άνθρωποι μόνο κουλτούρα προσφέρουν απέναντι στον αχόρταγο λευκό σατανά ο οποίος ξέρει μόνο να εκμεταλλεύεται και να καταστρέφει τη φύση. Ο Θεός είδε το λάθος του λευκού, οπότε ξύπνησε το όργανο εκδίκησης του για να σώσει την περιοχή από την ανεργία και τον ρατσισμό - και κάπως έτσι, άλλη μια ταινία με καρχαρίες έχασε τα όποια αρχίδια (της τα δάγκωσε η φύση) θα μπορούσε να έχει ανεβαίνοντας στο άρμα της διαφορετικότητας του Ιουνίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.