Γραμμένο και σκηνοθετημένο/συραμμένο ως σπονδυλωτή ανθολογία τρόμου από παλαιότερες μικρού μήκους προσπάθειες από τους Samuel Gonzales Jr. (THE RETALIATORS) και Matthew Hersh (IF IT BLEEDS).
Μια κατά συρροή δολοφόνος μασκαρεμένη ως σερίφης (Meredith Thomas - σταθερή επιλογή στη wrong σειρά ταινιών του David DeCoteau - THE WRONG BOY NEXT DOOR, THE WRONG MR. RIGHT, THE WRONG VALENTINE, THE WRONG BLIND DATE, THE WRONG LIFE COACH) μιας μικρής επαρχιακής πόλης δέχεται την νυχτερινή επίσκεψη μιας έντρομης γυναίκας η οποία της εξιστορεί τέσσερεις ιστορίες μυστηριωδών εξαφανίσεων κατοίκων της πόλης (που θυμίζουν άνετα τηλεοπτικά επεισόδια σειράς τρόμου/επιστημονικής φαντασίας). Μετά το πέρας της υποτιθέμενης αφήγησης ακολουθεί η φρίκη της πραγματικότητας με την τελική έκρηξη βίας που οδηγεί στο αιματοβαμμένο φινάλε.
Ο βετεράνος καρατερίστας απροσάρμοστων μανιακών στη μεγάλη οθόνη Bill Moseley (THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE 2, THE DEVIL'S REJECTS) ακούγεται μόνο στο NIGHT FLIRT ως ο τηλεφωνικός 090-στείλε ΧΥΣ πελάτης της νεαρής βαριεστημένης που την παίρνει ο διάολος.
Προσωπική επιλογή φρικωδίας για εμένα παραμένει η πρώτη σύντομη ιστορία (WE ALL SCREAM) με τον υπερφυσικό τύπου Pennywise κλόουν ο οποίος μετατρέπει σε παγάκια όσα ευτραφή παιδάκια πέσουν στην παγίδα για λίγο νυχτερινό παγωτό καρότο μέσα στο ανατριχιαστικό βανάκι του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.