Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2025

WEREWOLVES (2024)

 











Γραμμένο από τον Matthew Kennedy (CANARY BLACK) και σκηνοθετημένο μέσα σε γαλάζιες εκλάμψεις στον φακό της κάμερας λες και βρισκόμαστε σε ταινία του J.J.Abrams από τον Steven C. Miller (AUTOMATON TRANSFUSION, SILENT NIGHT, MARAUDERS, ESCAPE PLAN 2: HADES, MARGAUX).

Έναν χρόνο νωρίτερα, μια πανσέληνος σούπερ φεγγαριού μετέτρεψε ένα δισεκατομμύριο ανθρώπους σε ανιματρονικές φρικωδίες με λατέξ μουτσούνες μέσα σε ολόσωμα αρκουδοτόμαρα με τα ανάλογα αποτελέσματα αμήχανης σφαγής σε παγκόσμιο επίπεδο (μας αρκεί η εισαγωγική καρτέλα όπου αναφέρεται το γεγονός, δεν χρειάζεται να το δούμε). Αυτή τη φορά ο στρατός είναι έτοιμος για το επόμενο παταφυσικό φαινόμενο και οι αφοσιωμένοι επιστήμονες του έχουν την λύση. Όταν μυαλά πίσω από την απάντηση στο πρόβλημα είναι αυτά όπως του δόκτωρ Aranda (Lou Diamond Phillips - LA BAMBA, YOUNG GUNS, BATS, ROUTE 666, CARNY, METAL TORNADO) ξέρεις πως η σωτηρία περιμένει στη γωνία και έχει την κωδική ονομασία "Moonscreen", αντι-σεληνιακό (λειτουργεί σαν το αντηλιακό) δηλαδή το οποίο το αλείφεις στο σώμα και ξενοιάζεις από την λυκανθρωπία.

Ο Frank Grillo (THE PURGE: ANARCHY, THE PURGE: ELECTION YEAR, BEYONG SKYLINE, JIU JITSU, COSMIC SIN, TULSA KING) είναι ο βιολόγος Δόκτωρ Wesley Marshall, πρώην πεζοναύτης. Οι στεγνοί, γεμάτοι φλέβες μυς του τείνουν περισσότερο σε εξειδίκευση προς την δεύτερη ιδιότητά του. Αν εξαιρέσεις τους λυκανθρώπους, λειτουργεί ακριβώς σαν να βρίσκεται σε άλλη μια άνομη βραδιά εκκαθάρισης του έθνους. Το πείραμα πήγε στον διάολο και ο δυναμικός επιστήμονας μετατρέπεται σε αναλώσιμο σωτήρα έχοντας στην διάθεσή του μια ολόκληρη ώρα (τόσο διαρκεί το αντι-σεληνιακό, μετά φοράς την προβιά του Αστραπόγιαννου και ουρλιάζεις στο φεγγάρι) για να επιστρέψει στο σπίτι του θανόντα/ήρωα/πυροσβέστη/επίσης πρώην πεζοναύτη αδελφού του και να σώσει την λαχταριστή ημι-σοκολατένια milf χήρα (Ilfenesh Hadera - OLD BOY, BAYWATCH, THE PUNISHER, GODFATHER OF HARLEM) και την ανιψιά του. Ανέμενα καυτό ειδύλλιο μεταξύ τους (με την χήρα, όχι την ανήλικη ανιψιά, δεν είναι ταινία της disneφ) το οποίο δεν έρχεται ποτέ, ούτε και όταν ξημερώνει η επόμενη μέρα μετά τον λυκανθρωπικό αυτισμό. Μαζί με τον δόκτωρ τεστοστερόνη ακολουθεί και η συνάδελφος επιστήμονας/πρώην πεζοναύτης δόκτωρ Amy Chen (Katrina Law - SPARTACUS BLOOD AND SAND & VENGEANCE). Ούτε εδώ ευδοκιμεί ειδύλλιο με την καυτή μιγάδα καθώς οι λυκάνθρωποι την εξαφανίζουν από την οθόνη όπως ο Ενώχ αναλήφθηκε στους ουρανούς στο αρχετυπικό βιβλικό ανάγνωσμα των μισανθρώπων.

Αν υπήρχε δράση σε γενικότερο επίπεδο και όχι ο χαβαλές 5 στριμωγμένων "δίμετρων" κομπάρσων μέσα στο κάδρο σε κάθε στιγμή δράσης και κοντινών για να σωθεί η όποια σοβαρότητα της πλαστικής μουτσούνας και του αρκουδοτούμαρου, θα ήταν εντελώς διαφορετικό το τελικό αποτέλεσμα (να' σαι καλά μαέστρο Alec Gillis για τον καλτ κλαυσίγελο, οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν με κωλοδάχτυλο). Το αίμα και οι fuck-yeah στυλιζαρισμένες/πατριωτικές καρικατούρες μοσχαρο-ατακαδώρων από σεναριογράφους που δεν έχουν σηκώσει όπλο στη ζωή τους δεν έσωσαν τίποτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.