H Asylum επιστρέφει με δυναμική παραγωγή/απάντηση ξεδιάντροπου μάρκετινγκ στο πρόσφατο THE MONKEY (2025) με αντιστρόφως "ανάλογο" μεταφυσικό slasher. Παραδόξως, το πόνημα είναι εκ περιστροφής γραμμένο και σκηνοθετημένο ως σχετικά κανονική ταινία γυρισμένη σε φυσικά περιβάλλοντα και όχι ως αναμενόμενη green-screen βιντεοπαραγωγή για το μεταμεσονύχτιο πρόγραμμα του SYFY από τον Ryan Ebert (σεναριογράφος των SAN ANDREAS MEGA QUAKE, APOCALYPSE OF ICE, SHARK SIDE OF THE MOON, MEGALODON: THE FRENZY, HERETICS).
Παρακολουθούμε τις περιπέτειες μιας οικογένειας η οποία κληρονομεί την επιχείρηση του παππού/πατέρα φαμίλια. Το μοτέλ "Χαρωπή Μαϊμού" κρύβει σκοτεινά και ματωμένα μυστικά τα οποία δεν αργούν να εμφανιστούν επί οθόνης. Παλαβός (;) με αμφίεση ντυμένης για παράσταση μαϊμούς εξολοθρεύει τα μέλη της οικογένειας αφαιρώντας τους το δέρμα από τα πρόσωπα για λόγους οι οποίοι αποκαλύπτονται στα τελευταία 10 λεπτά. Όλα εξαγνίζονται με φωτιά και μια καλή ιδέα μπορεί τόσο να συνεχίσει να φτύνει συνέχειες εις αεί όσο και να καταστραφεί από την ψηφιακή γελοιότητα των πνευμάτων εκδίκησης που κυκλοφορούν μέσα στα σκονισμένα δωμάτια.
Τιμημένα Συντάξιμα Ένσημα:
Ο Υπολοχαγός Malcom Reed του ENTERPRISE NX-01 (Dominic Keating) είναι ο άτυχος σύζυγος της παλαβής κόρης για την οποία ο πατέρας λειτουργούσε κρεματόριο/βυρσοδεψείο/μοτέλ ώστε να μπορεί να παίζει με τους παντοτινούς της φίλους τοποθετώντας τα κομμένα και συρρικνωμένα πρόσωπά τους πάνω σε κούκλες μαϊμούδες με κύμβαλα (κάπου εδώ βρίσκεται και η μοναδική σύνδεση με το prop τερατούργημα του THE MONKEY).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.