Άλλη μια αντιχριστιανική κωμωδία για αγρίους, γραμμένη από το δίδυμο των εξυπνάκηδων, Pat Casey και Josh Miller (αυτοί οι τύποι δώρισαν με την κοινή τους πένα στην ανθρωπότητα τις ταινίες του SONIC του Σκαντζόχοιρου - τρείς μέχρι στιγμής. Η γιορτινή τους απέχθεια φαίνεται και στην μίνι youtube-red τηλε-σειρά 12 DEADLY DAYS). Ευτυχώς σκηνοθετημένη από τον Νορβηγό σκηνοθέτη των επικών ναζί-ζόμπι κωμωδο-τρομο-θεαμάτων DEAD SNOW (2009) και DEAD SNOW 2: RED VS DEAD (2014), Tommy Virkola.
Αν δεν υπήρχε η οπτική του αδίστακτου/ψυχρόαιμου Νορβηγού στις αιματοβαμμένες σκηνές δράσης με τον πρώην Βίκινγκ αγριάνθρωπο Άι Νικόλα/Βασίλη, τα πάντα θα είχαν κατρακυλήσει σαν ρευστό σκατό στη βάση της πυραμίδας (από τον περιούσιο παραγωγό στον τελικό παραλήπτη θεατή) από την ατελείωτη σάχλα, τα πουστο-υπονοούμενα (μανία με τους κώλους και τις πούτσες οι δύο σεναριογράφοι για κάποιον άγνωστο λόγο, δεν έχω δει τα SONIC για να βγάλω συμπέρασμα κάποιας ψυχασθενικής/ουρανιοτοξικής ατζέντας/μανιέρας) και τους ανυπόφορους χαρακτήρες. Ένα βήμα πριν ξεκινήσουν οι slapstick κλανιές δηλαδή. Μεγάλο κλείσιμο ματιού (ή κωλοτρυπίδας σύμφωνα με τα ψαγμένα καλαμπούρια των σεναριογράφων) στην πρώτη HOME ALONE (1990) ταινία με τα ανάλογα ατυχήματα εντός σπιτιού από αυτοσχέδιες παγίδες τα οποία εδώ είναι εντυπωσιακά θανατηφόρα.
Η παραμονή Χριστουγέννων θα βαφτεί στο αίμα για μια οικογένεια πλουσίων στην επτασφράγιστη έπαυλή τους. Η παρουσία ένοπλης συμμορίας πρώην στρατιωτικών/ληστών και του ίδιου του Άγιου Βασίλη θα συντελέσει στην ολοκληρωτική σφαγή προς χάριν τηλε-κάθαρσης. Υπό τον ήχο χριστουγεννιάτικων τραγουδιών.
Ο David Harbour (STRANGER THINGS, HELLBOY, GRAND TURISMO, Red Guardian στις woke αρχιδιές της Marvel) είναι ο καταρρακωμένος αντι-ήρωας Άι-Βασίλης ο οποίος φαίνεται πως θα προτιμούσε το Άι-Γαμήσου ενάντια στα πάντα σαν να τον έχει γράψει ένας από τους τρεις Βρετανούς που κατέστρεψαν την ιδέα του ήρωα (υπερανθρώπου, ή μη) από το 1980 και μετά και τώρα μας κάνει εντύπωση όλο αυτό το κλαψομουνο-μισάνθρωπο αυτοκτονικό πουσταριό που έχει μαζευτεί στις σελίδες, τις τηλεοπτικές σειρές και τις κινηματογραφικές ταινίες των δύο μεγάλων εταιριών. Ο μαρξισμός, σαν το νερό, διαβρώνει τα πάντα με το πέρασμα του χρόνου: Με το πέρασμα της ώρας όμως ο Άγιος Νικόλας επιστρέφει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις του πλιατσικολόγου βίκινγκ παρελθόντος εαυτού του και παίρνει αιματοβαμμένη εκδίκηση χρησιμοποιώντας (ανάμεσα σε διάφορα χριστουγεννιάτικα είδη/στολίδια) το αγαπημένο του σφυρί, τον Κρανιοθραύστη! (το βάζει σε κώλους σύμφωνα με την μοναδική απόδοση δικαιοσύνης των σεναριογράφων). Αργότερα θα συνεχίσει να μοιράζει και τα δώρα του στα "καλά" παιδιά από την μαγική του απύθμενη σακούλα.
Ο δευτερο-ρολίτης John Leguizamo (κι αυτός μέσα στο περιφερόμενο θίασο των τσιρκολάνων democrat απροσάρμοστων οι οποίοι έβαλαν την πρόσφατη μεγαλειώδη εκλογική νίκη του Πορτοκαλί Αυτοκράτορα στον πάτο τους και δεν έχουν σταματήσει ακόμη τα κλάματα μπροστά στις κάμερες) είναι ο τελικός κακός της ιστορίας με την κωδική ονομασία Scrooge. Παρέα με την συμμορία του από σκληροτράχηλους αναλώσιμους προσπαθεί να κλέψει 300 εκατομμύρια δολάρια από την σούπερ πλούσια Gertrude (Beverly D'Angelo - η Hellen Griswold στις αρχετυπικές σαχλο-κωμωδίες του ΤΡΕΛΛΟΥ ΘΗΡΙΟΤΡΟΦΕΊΟΥ με τον Chevy Chase, η μάνα-κουράγιο των δύο καραφλών αγοριών στο AMERICAN HISTORY X). Ο John θα παραμείνει για πάντα στο συλλογικό βιντεο-ασυνείδητο ως ο Luigi από το SUPER MARIO BROS. (1993).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.