Δευτέρα, 31 Ιουλίου 2017

METELETSA WINTER OF THE DEAD (2012)

Γραμμένο εν μέρη και σκηνοθετημένο με κόστος παραγωγής ενός εκατομμυρίου δολαρίων από τον Nikolay Pigarev (ο οποίος συνεχίζει την καριέρα του ως editor/colorist από τότε σε μικρές παραγωγές) .
Γυρισμένο τον Αύγουστο του 2010 στο Μίνσκ της Λευκορωσίας , η "πρώτη ταινία με ζόμπι" της Ρωσίας κυκλοφόρησε το 2012 .
Ο Konstantin ( Mikhail Borzenkov - ημι-σεναριογράφος της ταινίας και ζόμπι νούμερο 13 στο μικρού μήκους KELTON'S DARK CORNER 4: THE KELTON MARATHON τρια χρόνια αργότερα ) είναι ένας Ρώσος δημοσιογράφος ο οποίος έχει έρθει από Μόσχα μαζί με το τηλεοπτικό του συνεργείο για ένα καλοκαιρινό ρεπορτάζ στην ειδυλλιακή μικρή πόλη . Έχει χωριστεί από το συνεργείο του όμως και ζητά κατευθύνσεις από τους ντόπιους όταν ξαφνική χιονοθύελλα ειδικών εφέ ξεκινάει την χωρίς προηγούμενο νεκροζώντανη αποκάλυψη - στην πορεία του μέσα στην πόλη συναντά την αθλητική κοπέλα με τα πατίνια και το nailgunIskra και προσπαθούν να επιβιώσουν παρέα μέσα στον λανθάνοντα ερωτισμό του κλισέ πανικού που ακολουθεί της έναρξης του περίεργου καιρικού φαινομένου . O ηρωικός καμεραμαν του Konstantin , Vlad , βρίσκεται στην άλλη ακρη της πόλης και καταλήγει να καλύπτει πρώτο πρόσωπο τις προσπάθειες επιβίωσης ενός τοπικού παράγοντα/εργοστασιάρχη/γκάνκγστερ πολιτικού (πατέρα της Iskra) και της προσωπικής του φρουράς εναντίον των μανιακών κανίβαλων . Κάπου αλλού ένα άλλο ζευγάρι ζει το δικό του δράμα : Ο νεαρός στρατιωτικός Igor Knyazev θα πρέπει να επιβιώσει πέραν της μανίας των νεκρών , της μανίας του εκδικητικού συζύγου του παράνομου δεσμού του .
Μέσα σε όλον αυτό τον κακό χαμό ο Πατέρας Μιχαήλ θα αναλάβει να δυτικοποιήσει έξτρα τον καθόλα κρύο χαβαλέ προσπαθώντας (πολύ το κρύο στη Ρωσία χειμώνα-καλοκαίρι) να "κλωτσήσει κώλους για τον Κύριον" χρησιμοποιώντας το ορθόδοξο τσεκούρι του σε αργή κίνηση .
Τυπική λύση για αντιστροφή του φαινομένου και ανάπαυση των νεκρών (η προσδοκία ανάστασης δεν χρειάζεται πια) πριν το ανοιχτό για συνέχεια-που-δεν-ήρθε-ποτέ φινάλε είναι η καταστροφή του τοπικού διυλιστηρίου .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου