Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

TOKYO RIBINGU DEDDO AIDORU (2018)

Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Yuki Kumagai ( ROKUROKU , RAMEN KUITEE ) .
Μετά από μια απογοητευτική συναυλία η αυταρχική αρχηγός του κοριτσίστικου pop-idol συγκροτήματος Tokyo 27-ku (το οποίο αποτελείται από πρώην μέλη των SUPER ☆ GiRLS και SOLIDEMO) , Miku Kamiya ( Rina Asakawa - BACKSTREET GIRLS , KAGUYA-SAMA: LOVE IS WAR ) δαγκώνεται στο χέρι από ένα περιπλανώμενο νεκροζώντανο . Τρομοκρατημένη στο βάζει στα πόδια και η κοινή γνώμη αρχίζει να ασχολείται με την εξαφάνισή της .
Σύμφωνα με την νέα μεταποκαλυπτική πραγματικότητα που επικρατεί στον πλανήτη (τα ζόμπι περιφέρονται σαν να μην συμβαίνει τίποτε ΜΟΝΟ στην Ιαπωνία - στις άλλες χώρες τα σκοτώνουν , ενώ υπάρχουν διάφοροι κυνηγοί νεκροζώντανων που λειτουργούν ως επαγγελματίες δολοφόνοι και αναλαμβάνουν συμβόλαια θανάτου , ή χρέη εξολοθρευτή) , η Miku έχει 72 ώρες μέχρι να της χορηγηθεί το κατάλληλο αντίδοτο αλλιώς θα μεταμορφωθεί και η ίδια σε ζόμπι .
Οπλισμένη με την επίκτητη αισιοδοξία που της δίνει η  συνειδητοποίηση της θνησιμότητάς της και ένα ρόπαλο του baseball η νεοφώτιστη Miku , παρέα με τον τυχάρπαστο/σχεδόν ομορφόπαιδο ιδιωτικό ντετέκτιβ Inuda , δύο otaku σουπερφανατικούς θαυμαστές της/κωμική ανακούφιση (βλέπε tokusatsu μονομαχία με b-boys παρκουρίστες ζόμπι) και την schoolgirl/σπαθομάχο/επίσης φανατική θαυμαστριά της , Kisaragi προσπαθεί να επιβιώσει μέσα στον περιορισμένο χρόνο αντίδρασης που έχει για να βρει το γιατρικό τις cgi-αιματοβαμμένες μονομαχίες με τους νεκροζώντανους .
Παράλληλα με όλα αυτά , ο δημιουργός του αντιδότου είναι ο παρανοϊκός επιστήμονας Kumozawa , ο οποίος θέλει να δημιουργήσει πιο εξελιγμένα ζόμπι ώστε οι κυνηγοί του να έχουν επαυξημένη εμπειρία στο κυνήγι και να εγκαταστήσει μια νέα τάξη πραγμάτων μετά από πραξικόπημα με την βοήθεια του απέθαντου υπερ-στρατού του .
Η Asami ( GUN WOMAN , KARATE KILL , BRUTAL ) είναι επίλεκτη από την ομάδα των απέθαντων ζομπι-κυνηγών του Kumozawa . Μονομαχεί με την Kisaragi .
Οι υπερβάλοντες manga χαρακτήρες των υπόλοιπων κυνηγών κάνουν την διαφορά , αλλά δεν βοηθούν στο να ξεπεραστεί ο σκόπελος του επιπόλαιου cgi στις κατά τα άλλα αναμενόμενα λειτουργικές χορογραφίες των σκηνών δράσης (από τον Taiju Nemoto - APLEESEED Α , RESIDENT EVIL:DAMNATION) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.