Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

MA (2019)


Γραμμένο από τον Scotty Landes ( DEADCON ) .
Σκηνοθετημένο με διάθεση παραγωγής εύκολου χρήματος από τον σκηνοθέτη/σεναριογράφο/ηθοποιό Tate Taylor ( THE HELP , GET ON UP , AVA ) .
Κυκλοφόρησε από την εταιρία των κινηματογραφικών επιτυχιών , Blumhouse ( HAPPY DEATH DAY , GET OUT , BLACKKKLANSMAN , FANTASY ISLAND , THE INVISIBLE MAN , κτλ. ) .
Η καρατερίστρια νοσοκόμα Octavia Spencer ( HALLOWEEN II , THE HELP ) είναι η Sue Ann , γνωστή και ως 'Ma στους έφηβους φίλους της (στην φιλμογραφία της ενσαρκώνει συνήθως αφράτες αφροαμερικανές θεές γονιμότητας/νοσοκόμες - εδώ κάνει την βοηθό κτηνιάτρου) .
Sue Ann είναι μια μοναχική κοινωνιοπαθής γυναίκα η οποία ζει σε ένα σπίτι εκτός πόλης μαζί με την κατά φαντασίαν άρρωστη κόρη της . Προσπαθεί να προστατεύσει το παιδί της από την κακία των ανθρώπων κρατώντας την χλωμή και μόνη μέσα στην ασφάλεια του πατρικού της . Δεν την αφήνει να πάει σχολείο εξαιτίας μιας άγνωστης ασθένειας που την έχει πείσει πως πάσχει - στην πραγματικότητα εξαιτίας των άσχημων εμπειριών που είχε η ίδια δύο δεκαετίες νωρίτερα .
Προσπαθώντας ακόμη να πάρει την θέση που της αρμόζει στην κλειστή παρέα των δημοφιλών φίλων της σπάει το φράγμα του χρόνου και αρχίζει να κάνει παρέα με τα παιδιά τους τα οποία πηγαίνουν στο ίδιο λύκειο .
Η ελευθερία που τους παρέχει στον τέλεια διαμορφωμένο χώρο του υπογείου της και το άθφονο αλκοόλ την κάνουν άμεσα την προσωπικότητα της πόλης , σε σημείο να έρχονται μαθητές και από άλλα σχολεία για να ξεσαλώσουν στα ξέφρενα πάρτι της . Η εκμετάλλευση δεν αργεί και οι αναμνήσεις από τα παλιά την κάνουν να θέσει το σχέδιο ματωμένης εκδίκησης σε εφαρμογή - ειδικά όταν η αρχική παρέα των νέων της φίλων αρχίζει να την κάνει πέρα .
Θα προσπαθήσει να καταστρέψει της ζωές τόσο των παιδιών , όσο και των αμαρτωλών γονέων τους .
Χωρίς ευτυχώς καμία διάθεση κοινωνικο-φυλετικών προβληματισμών (όπως έχει συνηθίσει το κοινό του ο Taylor στις ταινίες  που ανέφερα από την φιλμογραφία του) το Ma παραπαίει μεταξύ ψυχολογικού θρίλερ και μεταφυσικού slasher σε στιγμές , με φυσική μεταβολή από το ένα είδος στο άλλο στα μέσα της διάρκειας ολοκληρώνοντας το young adult κρεσέντο μέσα σε Universal monster φωτιά εξαγνισμού του τέρατος , βορά στο γρήγορο κέρδος που περιμένει ο Jason Blum και η παρέα του πίσω στο 20χρονο στούντιο παραγωγής (χαμηλό κόστος - πολλαπλάσια κέρδη , 20 χρόνια διαμορφώνουμε συνειδήσεις στο σύγχρονο τρόμο) .
Τα 5 εκατομμύρια δολάρια έγιναν 45 στην εγχώρια κατανάλωση και 61 στο παγκόσμιο σύνολο , οπότε μπορεί να συνεχίσει να παίζει με την κάμερα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.