Κυριακή 17 Απριλίου 2022

SPIDER IN THE ATTIC (2021)












Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Scott Jeffrey ( THE CURSE OF HUMPTY DUMPTY , EXORCIST VENGEANCE ) .

Το πολύπαθο ενοικιαζόμενο αρχοντικό που χρησιμοποιείται σε όλες τις παραγωγές του Scott Jeffrey αυτή τη φορά είναι μολυσμένο με μια εξωγήινη ψηφιακή αράχνη η οποία το χρησιμοποιεί για φωλιά .

Στο σπίτι κατοικούσε κατατρεγμένος από τον ιατρικό σύλλογο επιστήμονας λόγω ανήθικων πρακτικών πειραματισμού πάνω σε ζωντανούς οργανισμούς - όχι πλασμάτων της γης αλλά εξωγήινων . Συγκεκριμένα χρησιμοποίησε την χαμένη έρευνα ναζί επιστημόνων (όπως η ΝΑΣΑ και η ΣΙΑ , αλλά κανένα ρουθούνι δεν δάκρυσε ντροπή εκεί γιατί η Αμερική έγινε υπερδύναμη μετά το Β' Παγκόσμιο Θέατρο : τώρα ζούμε στο Τρίτο , σηκώστε μανικάκι για να νιώσετε ελεύθεροι μιας και μιλάμε για βιο-ηθική και βιο-ασφάλεια) πάνω σε έναν εξωγήινο οργανισμό ο οποίος έβγαλε 8 πόδια και άρχισε να συμπεριφέρεται σαν αράχνη για να επιβιώσει στο νέο εχθρικό περιβάλλον .

Ομάδα δημοσιογράφων θα γίνουν το επόμενο γεύμα του κατά τα άλλα ανεκτού φρίκουλα με τα 8 πόδια και τα 8 μάτια μέσα σε μια κατασκότεινη παραγωγή την οποία κατανοώ από την μια , αλλά από την άλλη τα snapshots στης δράσης είναι ερμηνευμένα ως κατανοητές εικόνες κατά το δοκούν .

Η Nicola Wright ( THE CURSE OF HUMPTY DUMPTY ) είναι η ηλικιωμένη δημοσιογράφος Linda Buxton . Τα νούμερα της πρωινής της εκπομπής στην τηλεόραση πηγαίνουν κατά διαόλου οπότε θα χρειαστεί να κάνει δραστικές αλλαγές στην θεματολογία της . Προτίθεται να επιστρέψει στις true crime ρίζες της οι οποίες την έκαναν διάσημη και περιζήτητη στην αρχή της καριέρας της κάνοντας ρεπορτάζ αυτοψία μέσα στο σπίτι του αγνοούμενου ναζί (;) επιστήμονα George Zizerman (ο οποίος ήταν μάλλον αγέννητος στην δεκαετία του '40 , αλλά είναι καλός στόχος για πλακίτσα και χρήση ως αιώνιος αντίπαλος στην τόνωση του ηθικού των "νικητών") . 

Αντί να επισκεφτεί το σπίτι μαζί με συνεργείο και κάμερες , πηγαίνει για ψυχανάλυση χαρακτήρων μαζί με τις δύο κόρες της - η μια στρατιωτικός στην ραφιέρα της "ανεξαρτησίας" η οποία δεν ξέρει τι θέλει να κάνει με την ζωή της και η άλλη έγκυος με το παιδί ενός μπρατσαρά μαροκινού ο οποίος την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια (μεικτά ζευγάρια , το μέλλον θα είναι γκρι και θα είσαι ευτυχισμένος μην έχοντας περιουσία υπό το Klaus Schwab ευαγγέλιον) . Μαζί τους και άλλες δύο γυναίκες , τα μεγάλα αφεντικά του σταθμού γιατί είμαστε στο 2022 και οι γυναίκες είναι πάνω από όλους και όλα - όχι όμως και πάνω από τις εξωγήινες αράχνες που στο τέλος γίνονται ασταμάτητα kaiju τερατουργήματα ολοκληρώνοντας άλλο ένα αμήχανο φεμινιστικό ψυχόδραμα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.