Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

V/H/S 94 (2021)

 











Τέταρτη και ακόμη πιο αιματοβαμμένη είσοδο στην διαβόητη σειρά ανθολογίας τρόμου , γραμμένη και σκηνοθετημένη από τους συνήθεις υπόπτους (και τους διαφόρους παρατρεχάμενους/συμμάχους του όχλου του αλφάβητου) . Bonus μασονικός συμβολισμός στο artwork για να δέσει το marketing τελετουργικό .

HOLY HELL: Γραμμένο και σκηνοθετημένο από την SJW ακτιβίστρια/καθηγήτρια Ιστορίας Τέχνης στο Πανεπιστήμιο του Illinois , Jennifer Reeder ( SIGNATURE MOVE , KNIVES AND SKIN , NIGHT'S END ) - λογικότατο στο τέλος να αποκαλύπτονται δύο ανδρόγυνες γκόμενες οι οποίες μισούν τους αρσενικούς καταπιεστές πατριάρχες πίσω από το κύκλωμα των snuff ταινιών . Πάρτε τα παιδιά σας από τα σχολεία .

Βρισκόμαστε πίσω στην δεκαετία του '90 και η ποιότητα της εικόνας είναι ανάλογη ώστε να ενεργοποιήσει την όποια νοσταλγική λειτουργία των νευρώνων μέσα στον εγκέφαλο (ενίσχυση/καταστολή της μνήμης) . 

Ειδική ομάδα SWAT της αστυνομίας κάνει έφοδο σε ραδιοτηλεοπτικό σταθμό με σκοπό να συλλάβει εμπόρους ναρκωτικών . Στην πορεία τους ανάμεσα στα χωρίς μάτια πτώματα που υπάρχουν σε κάθε δωμάτιο , αποκαλύπτεται βαθύ αιρετικό κύκλωμα αποκαλυπτικών διαστάσεων όπως και κύκλωμα διακίνησης snuff βίντεο . Παράλληλα με την κεντρική ιστορία , παρακολουθούμε και διάφορες άλλες μαγνητοσκοπημένες ιστορίες αποθανατισμένες σε διάφορες βιντεοκασέτες που υπάρχουν μέσα στο χώρο .

Οι ταινίες μέσα στη ταινία:

STORM DRAIN : Γραμμένο και σκηνοθετημένο από την Chloe Okuno ( WATCHER , RODNEY & SHERYL ) .

Κοινωνικοπολιτικό σχόλιο για τους άστεγους στην Αμερικανική αυτοκρατορία της ύλης . Νεαρή δημοσιογράφος η οποία έχει αναλάβει το ρεπορτάζ της εμφάνισης ενός παράξενου πλάσματος γίνεται αποδέκτης της ευλογίας των γαστρικών υγρών του νέου σωτήρα επί ουρανού και γης , του ΑΡΟΥΡΑΝΘΡΩΠΟΥ .

THE EMPTY WAKE: Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Simon Barrett ( FRANKENFISH , YOU ARE NEXT , THE GUEST , BLAIR WITCH , SEANCE ) .

Μια κοπέλα είναι υπεύθυνη της ενοικιαζόμενης αίθουσας κρατημένη για ολονυχτία ενός άτυχου νεκρού . Ο καιρός είναι βροχερός και ο μοναδικός επισκέπτης φαίνεται να τον τιμάει μέσω μιας επίκλησης σε άγνωστη γλώσσα . Ο διαμελισμένος νεκροζώντανος βγαίνει από το φέρετρο όταν σβήσουν τα φώτα , ενώ πολεμικές σειρήνες ηχούν στον ορίζοντα .

THE SUBJECT: Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Timo Tjahjanto ( KILLERS , HEADSHOT , SEBELUM IBLIS MANJEMPUT TRILOGY , THE NIGHT COMES FOR US ) .

Cyber/splatterpunk από τον Ινδονήσιο οραματιστή της ωμής βίας/ακραίας δράσης . Το αγαπημένο μου σημείο της ανθολογίας .

Παρανοϊκός επιστήμονας προσπαθεί να δημιουργήσει το τέλειο υβρίδιο ανθρώπου/μετάλλου . Χρησιμοποιεί τυχαίους εθελοντές για τα πειράματά του . Όταν η αστυνομία εισβάλει στο "εργαστήριο" του , οι νεκροζώντανες μηχανικές φρικαλεότητες του θα πάρουν ματωμένη εκδίκηση από τους πάντες . Τα πλάσματα θύμισαν έντονα τα ανοσιουργήματα από το FRANKENSTEIN'S ARMY (2013) .

TERROR: Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Ryan Prows ( NARCOCORRIDO , LOWLIFE ) .

Παραστρατιωτική οργάνωση από κοκκινόσβερκους λευκούς ετεροφυλόφιλους/καρικατούρες προσπαθούν να ανατινάξουν κυβερνητικό κτήριο και να ξεκινήσουν την ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ αποκάλυψη χρησιμοποιώντας αίμα από βρικόλακα (όταν αναμιγνύεται με φως ανατινάζεται) τον οποίο και έχουν φυλακισμένο μέσα σε μια αποθήκη . Την τελευταία νύχτα πριν την μεγάλη επιχείρηση ενεργοποίησης της μεταφυσικής βόμβας , τα αγόρια μεθούν και ο φρίκουλας με τις 100 σειρές δοντιών στο εξαρθρωμένο σαγόνι παίρνει καταματωμένη εκδίκηση .

Ακολουθούν νευριασμένες γκόμενες που είναι ικανές μόνο στο να αναθρέφουν γατόσκυλα ως ανθρώπους .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.