Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

OUR HOUSE (2018)


Γραμμένο από τον Nathan Parker ( BLITZ ) . Βασισμένο στο GHOST IN THE MACHINE (2010) του Matt Osterman .
Σκηνοθετημένο από τον Anthony Scott Burns ( HOLIDAYS ) .
O Thomas Mann ( PROJECT X , KONG: SKULL ISLAND ) είναι ο Ethan . Σκοπεύει να δημιουργήσει μια συσκευή η οποία θα παρέχει wireless ηλεκτρισμό σε όλο τον κόσμο . Νέος και ονειροπόλος έχει αφεθεί στους μαθηματικούς υπολογισμούς που θα τον βοηθήσουν να ολοκληρώσει το επιστημονικό του επίτευγμα , γεγονός που τον απομακρύνει από τους δικούς του ανθρώπους .
Μια νύχτα που επισκέπτεται τους γονείς του μετά από μήνες για δείπνο φεύγει βιαστικά για να κάνει τα πειράματά του στο τοπικό πανεπιστήμιο - χρειάζεται μεγάλες δόσης ενέργειας για να πετύχει .
Την ίδια νύχτα η μοίρα χτυπάει την ζωή του παίρνοντας μακριά και τους δύο γονείς του . Πλέον θα πρέπει να είναι κηδεμόνας για τα δύο ανήλικα αδέλφια του . Η επιστήμη μπαίνει σε δεύτερη μοίρα αλλά ο Ethan δεν έχει ηρεμήσει - τρώγεται με τα ρούχα του και επιστρέφει στα πειράματα ενεργοποιώντας την πρωτότυπη συσκευή που κρατάει ακόμα στο γκαράζ του πατρικού του .
Ο μικρότερος αδελφός του τον κατηγορεί για τον θάνατο των γονιών τους . Αν δεν είχε φύγει εκείνη την νύχτα για να κάνει το πείραμά του τίποτε δεν θα είχαν αλλάξει τόσο δραματικά οι ζωές τους .
Η συσκευή αντί wireless ηλεκτρισμού καταφέρνει να υλοποιήσει μορφές ενέργειας στον περιβάλλοντα χώρο του σπιτιού , ανθρώπων που έχουν πεθάνει σχετικά πρόσφατα . Τα παιδιά νομίζουν πως οι γονείς τους έχουν επιστρέψει και τους κρατούν αόρατη παρέα , αλλά οι οντότητες είναι αυτές δύο (;) αγνώστων οι οποίοι κατοικούσαν παλαιότερα στο σπίτι - η μια με δολοφονικές διαθέσεις .
Η αισθητικά 80ς επιστημονική προσέγγιση στην ιδέα του μεταθανάτιου αγνώστου και η άνοστη τελική κορύφωση των 15 λεπτών πριν τους τίτλους τέλους δεν καταφέρνουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα πηδήματος-από-την-θέση ταινιών του είδους (το τρέηλερ χρησιμοποιεί σχεδόν όλες τις περιπτώσεις αυτών των στιγμών) .
Οι χαρακτήρες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν ψυχολογικά περισσότερο την απώλεια αγαπημένων προσώπων μέσα στο κεφάλι τους μέσα σε μια ώρα κινηματογραφικής ανάπτυξης και όχι να αναμετρηθούν με το πυρ το εξώτερον σε πραγματικό χρόνο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.