Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

BLEEDING STEEL (2017)

Γραμμένο από τους Erica Xia-Hou και Siwei Cui .
Σκηνοθετημένο από τον Leo Zhang ( αυτή είναι η δεύτερη ταινία του μετά από τη ρομαντική κομεντί δράσης/εποχής με τον γιο του Jackie , Jaycee CHRYSANTHEMUM TO THE BEAST ) .
Ο Ειδικός Πράκτορας Lin Dong ( Jackie Chan ) έχει αναλάβει την μεταφορά ενός σημαντικού επιστήμονα/προστατευόμενου μάρτυρα σε ασφαλή τοποθεσία . Ο δόκτωρ James είναι δημιουργός μιας πρωτότυπης βιονικής καρδιάς που λειτουργεί με ραδιενέργεια και μετατρέπει όποιον την χρησιμοποιεί σε bioroid - τον κάνει υπεράνθρωπο δηλαδή , σχεδόν αθάνατο εξαιτίας των ιδιοτήτων αναγέννησης κυττάρων που παρέχει η συγκεκριμένη τεχνολογία . Ο Lin τραυματίζεται σοβαρά κατά την διάρκεια της επιχείρησης , ενώ την ίδια στιγμή ως μπονους οικογενειακό δράμα χάνει την ανήλικη κόρη του Xixi από λευχαιμία (έτυχε να έχει σοβαρό χειρουργείο την στιγμή της μεταφοράς , αλλά ο ευσυνείδητος πράκτορας επέλεξε το καθήκον από το να είναι δίπλα στο παιδί του) .
13 χρόνια μετά η δράση μεταφέρεται στο Sydney της Αυστραλίας . Ο Jackie κυκλοφορεί με νέα ταυτότητα και εργάζεται σε κιλικίo πανεπιστημίου για να έχει από κοντά την έφηβη Nancy η οποία είναι στην πραγματικότητα η κόρη του Xixi . Εξαιτίας της νεκραναστασής της την τελευταία στιγμή με την βοήθεια της bioroid βιοτεχνολογίας του μεταγγιζόμενου αίματος του δόκτωρ James , η Nancy υποφέρει από καθημερινούς εφιάλτες που είναι στην ουσία αναμνήσεις του γιατρού μπλεγμένες με υποσυνείδητα μηνύματα ελέγχου .
Ο νεαρός ποπ τραγουδιστής Show Lo είναι ο χάκερ Leeson . Λειτουργεί περισσότερο ως κωμική ανακούφιση στην ήδη κωμική ανακούφιση του Jackie Chan . Ειναι γιος εμπόρου όπλων ο οποίος αναζητά ματωμένη εκδίκηση εναντίον του ανθρώπου που του στέρησε την οικογένεια , Andre .
Ο Εξωφρενικός Κακός :
Ο Callan Mulvey ( CODE RED , ZERO DARK THIRTY , 300: RISE OF THE EMPIRE , CAPTAIN AMERICA: THE WINTER SOLDIER , BATMAN VS SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE , BEYOND SKYLINE ) είναι ο cyborg διαγαλαξιακός επικυρίαρχος Andre . Θέλει την τεχνολογία που έχει μέσα της η Nancy/Xixi για να γίνει αθάνατος και να κυβερνήσει το σύμπαν (;) . Δεν υπάρχει καμία πληροφορία στην ιστορία τόσο για τον ίδιο όσο για το διαστημόπλοιο (!) που διαθέτει και τον σούπερ στρατό του , οπότε υποθέτω πως θέλει να κυβερνήσει το σύμπαν .
-------------------------------------
Όπως κάθε ήρωας ταινιών δράσης περασμένων δεκαετιών έχει μπει στο ταμείο συνταξιοδότησης και παρουσιάζεται πλέον σαν ο σοφός θείος τάδε ανάμεσα σε καστ από φρέσκα πρόσωπα , έτσι και ο θείος Jackie εδώ και αρκετά χρόνια βρίσκεται σε λούπα επανάληψης της φαρσοκωμωδίας των επιτυχιών που τον έκαναν παγκοσμίως γνωστό 30 χρόνια νωρίτερα . Στο κοινό της Κίνας οι οικογενειακής κατανάλωσης ταινίες του συνεχίζουν να ευχαριστούν και να διασκεδάζουν το mainland κοινό . Ο υπόλοιπος πλανήτης απλά παραμένει με την βιντεοκασσετίστικη ανάμνηση της ευκίνητης σκιάς του να τρώει μπαστουνιές από τους δασκάλους του στην Όπερα του Πεκίνου για να καταφέρει το τέλειο αποτέλεσμα και να ισορροπήσει τις πιατέλες σε στάση αλόγου - κάτι που το επαναλαμβάνει πάντα προς τιμήν του , αλλά έχοντας χάσει τη κάπως την φρεσκάδα από το φρεσκολουσμένο μαλλί που έχανε σκόνη από την ένταση κάθε χορογραφημένης μπουνιάς . Οι ταινίες δράσης έχουν φτάσει πλέον σε σναφ επίπεδα απόδοσης της βιας , οπότε οι σαχλαμαρίτσες δεν προκαλούν διάθεση προσήλωσης στο θέαμα που παρακολουθούν οι σκληροπυρηνικοί θεατές του είδους .
Για παράδειγμα στις τελευταίες 30 ταινίες του από το THE KARATE KID (2010) και μετά , μόνο στο POLICE STORY: LOCKDOWN (2013) και στο THE FOREIGNER (2017) δεν τρίβει το κεφάλι του μετά από καρπαζιά για να περάσει στη συνέχεια κάτω από μια σκάλα και να δέσει κόμπο όποιον αντίπαλο έχει μπροστά του εκείνη τη στιγμή .
Εδώ υπάρχουν αρκετές στιγμές που τα κασκαντεριλίκια και οι χορογραφίες θυμίζουν κάτι από την χρυσή εποχή εποχή 1983-1998 (την ίδια χρονιά που ήρθε για τα καλά στη δύση με τα όχι και τόσο καλά αγγλικά του στο RUSH HOUR) - αλλά μέχρι εκεί . Έχει καταφέρει να γίνει αναφορά του εαυτού του και να συνεχίζει να προσπαθεί να ξεπεράσει κάτι το οποίο έχει γίνει κατεστημένο μέσα σε όλους όσους παρακολουθούν με ευχαρίστηση την φιλμογραφία του από το DRUNKEN MASTER (1978) και μετά (ΓΥΑΛΙΑ ΚΑΡΦΙΑ ΣΤΗΝ ΑΠΩ ΑΝΑΤΟΛΗ για να καταλαβαίνουν καλύτερα οι βιντεόπληχτοι κάφροι της γενιάς μου) .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.