Σάββατο 25 Απριλίου 2020

EXTRACTION (2020)


Γραμμένο από τον Marvel-ικό σκηνοθέτη John Russo (βασισμένο στο graphic novel Ciudad) .
Σκηνοθετημένο στο μαγευτικό Ahmedabad της Ινδίας και στη Ταϊλάνδη από Marvel-ικό κασκαντέρ , τον Sam Hargrave (έχει κάνει ηρωικά ανδραγαθήματα σε 8 ταινίες της εταιρίας) - είναι η πρώτη του ταινία .
Προσφερόμενο για θέαση από τις 24 Απριλίου 2020 από τη συνδρομητική πλατφόρμα του καρκίνου των κινηματογραφικών αιθουσών , Netflix .
Ο επίσης Marvel-ικός Chris "Thor" Hemsworth είναι ο ατρόμητος επί πληρωμή-στην-μαύρη-αγορά μισθοφόρος , Tyler Rake , πρώην Ειδικές Δυνάμεις Αυστραλίας . Μετά τον θάνατο του παιδιού του δεν έχει τίποτε άλλο να χάσει
(για τον ρόλο είχαν προταθεί και οι πλέον μπαρμπάδες υπερήρωες Arnold Schwarzenegger και Bruce Willis) και επιλέγει να ανακτήσει την ανθρωπιά του με μια τελευταία αποστολή αυτοκτονίας .
Ο αδίστακτος Amir Asif ( Priyanshu Painnyuli - BHAVESH JOSHI SUPERHERO ) απαγάγει τον έφηβο γιο ενός άλλου σκληρού Ινδού "επιχειρηματία" ναρκο-βαρόνου , του Ovi Mahajan Sr. ( Pankaj Tripathi - GANGS OF WASSEYPUR , SINGAM RETURNS ) ο οποίος βρίσκεται στη φυλακή .
Για την ασφαλή επιστροφή του νεαρού Ovi Mahajan χρειάζεται ένας στρατός και λογικά η μόνη λύση είναι η πρόσληψη ενός σκληροτράχηλου Αυστραλού μισθοφόρου ο οποίος ζει και σκοτώνει με τους δικούς του κανόνες .
Ο Tyler έχει στη διάθεσή του μόλις 16 ώρες για να φτάσει στην περιοχή και να φυγαδεύσει τον 14χρονο πίσω στο σπίτι του .
Η Dhaka του Bangladesh όπου βρίσκεται ο Ovi είναι κάτι σαν ιδιωτική παραγκούπολη , με τον Amir Asif να κάνει κουμάντο ως άλλος Pablo Escobar (κλασική περίπτωση Λατινικής Αμερικής -βλέπε το graphic novel- , ή ταινίας του Bollywood/Tollywood όπου οι παράνομοι άγιοι ελέγχουν τα τσιφλίκια-πόλεις) και να συλλέγει δάχτυλα από όσους δεν υπακούν τις διαταγές του - δεν μαθαίνουμε περισσότερα για τον χαρακτήρα του .
Φυσικά στην Ινδία δεν χρειάζεται να ψάξεις πολύ για να βρεις υπεράνθρωπους μυστακοφόρους έτοιμους να σφαλιαρίσουν εκτός πλανήτη την διαφθορά και κάθε λογής εγκληματία , αλλά είπαν να μην αναγάγουν σε εκτός-νόμων-της-φυσικής κωμωδία την όλη δράση της ταινίας καθώς οι συντελεστές έχουν συνηθίσει σε μεγάλα πολλά εσόδων και ευτυχώς/δυστυχώς το netflix απευθύνεται στο πλανητικό κοινό και όχι μόνο στο κοινό που στοιβάζεται στα σινεμά της Ινδίας , οπότε στράφηκε η παραγωγή σε πιο σοβαροφανείς αρλούμπες δυτικής προελεύσεως (η πρώτη επαφή που έχουμε με τον ήρωα είναι να πίνει μια μπύρα με το που ξυπνάει από την σιέστα του και να πέφτει από έναν ψηλό βράχο για να καθίσει σε στάση λωτού στον πυθμένα της λίμνης πολλά μέτρα πιο κάτω) με εντυπωσιακά μονοπλάνα cravmagagunkata υπερβίαιης δομής σκηνών .
Ο Randeep Hooda ( ONCE UPON A TIME ON MUMBAI , KICK , SULTAN , BAAGHI 2 ) είναι ο Saju Rav , οικονόμος/ξάδελφος(;)/υπεύθυνος για την κηδεμονία του μικρού , πρώην Ειδικές Δυνάμεις Ινδίας . Επεμβαίνει στην αποστολή διάσωσης και εμποδίζει αρχικά το έργο του Rake σκοτώνοντας την υπόλοιπη ομάδα του . Κρατάει τα λεφτά των λύτρων για να σώσει την οικογένειά του .
Λειτουργεί ως Ινδός terminator αντιήρωας και κοντράρει στα ίσα τον Αυστραλό . Βοηθάει στην φυγάδευση μετά από πολύ ξύλο , μονομαχία με μαχαίρια και μετωπικό χτύπημα με φορτηγό .
Ο David Harbour ( STRANGER THINGS , HELLBOY ) είναι ο Gapsar , μόνιμος κάτοικος Dhaka . Χρωστάει την ζωή του στον Tyler και του το ξεπληρώνει βγάζοντάς τον από κάτι άθλιους υπόνομους (όχι ότι εκτός υπονόμου μυρίζει καλύτερα στην συγκεκριμένη περιοχή του πλανήτη) και προδίδοντάς τον στη συνέχεια στον Asif - το κεφάλι του μικρού κοστίζει 10 εκατομμύρια .
Η δράση ολοκληρώνεται σε μια γέφυρα με τον πρωταγωνιστή να επιστρέφει στο νερό μετά από σοβαρούς τραυματισμούς σε όλο του το κορμί .
8 μήνες μετά τα αιματοβαμμένα γεγονότα ο Asif καταλήγει νεκρός σε τουαλέτα νυχτερινού κλαμπ από την μάλλον πρώην αγαπημένη του Rake , Nik ( Golshiften Farahani - BODY OF LIES , PATERSON ) και ο Rake εμφανίζεται θολός στον Avi μετά από μια βουτιά στην πισίνα του σχολείου αφήνοντας υπονοούμενα .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.