Τετάρτη, 6 Ιουνίου 2018

ARUNDHATI (2009)


Γραμμένο από τον Chintapalli Ramana και σκηνοθετημένο ως εν μέρη χορευτικό αλλά καθόλα αιματοβαμμένο έπος από τον Kodi Ramakrishna .
Η πρώτη ταινία με την λαϊκή/ημίθεη ηρωίδα είναι το MANTRASHAKTI (1967) - στην διάλεκτο Oriya  .
Ξαναγυρίστηκε στα Ινδικά ως PURANA MANDIR (1984) - όπου και βασίστηκαν οι επόμενες ταινίες .
Ντουμπλαρίστηκε στα tamil και στα Malayalam με τον ίδιο τίτλο .
Το remake στην διάλεκτο Bengali με διαφορετικούς πρωταγωνιστές κυκλοφόρησε το 2014 ξανά με τον ίδιο τίτλο .
Το 2017 ξανακυκλοφόρησε ντουμπλαρισμένο στα Ινδικά .
Η Anoushka Shetty είναι η Arundhati , απόγονος της βασιλικής δυναστείας των Gadwal του Hyderabad . Είναι το πρώτο κορίτσι στην οικογένεια μετά την θρυλική προγιαγιά της και την έχουν στα όπα-όπα - οι δύο γυναίκες μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό για λόγο που αποκαλύπτεται στην συνέχεια . Η όμορφη Arundhati ειναι λογοδοσμένη στον τοπικό γαλαζοαίματο γόη Rahul . Την ημέρα του γάμου τους η Arundhati κατευθύνεται σε ένα εγκαταλειμμένο φρούριο μετά από ένα τηλεφώνημα του αρραβωνιαστικού της χωρίς να γνωρίζει τι την περιμένει και εκεί γίνεται μάρτυρας του ξυπνήματος ενός αρχέγονου κακού . Όπως και η ηρωική προ-γιαγιά της Jejamma ( Anoushka Shetty ) , η Arundhali θα κλιθεί να αντιμετωπίσει το προ-εξάδελφο που έχει μετουσιωθεί σε ένα διεφθαρμένο ταραχοποιό πνεύμα 3 γενεές αργότερα .
Πίσω στον χρόνο , ο εν λόγω μεταφυσικός διαφθορέας Pasupathi ( Sonu Sood - DABANGG , DEVI , KUNG FU YOGA ) είναι ο ανεξέλεγκτος εξάδελφός της προγιαγιάς Jejamma . Παρόλο που ήταν παντρεμένος με την μεγαλύτερη αδελφή της , βίαζε ξέγνοιαστος όσες γυναίκες της επικράτειας του γυάλιζαν και όσες αρνιόντουσαν τον ερωτά του τις σκότωνε . H ανήλικη ακόμα Jejamma αποκάλυψε τις σατανικές πράξεις του στον Μαχαραγιά πατέρα της ο οποίος έκανε το κορόιδο γιατί θα πληγωνόταν η μεγάλη της αδελφή - εκείνη όμως κρυφάκουσε και φυσικά αυτοκτόνησε . Ο νευριασμένος σοφός λαός/όχλος αφού αρχικά ξυλοφόρτωσε με μπαστούνια στην συνέχεια έδεσε τον Pasupathi σε ένα άλογο που τον έσυρε αιμόφυρτο εκτός πόλης , αλλά ο αγύρτης σώθηκε από την παρέμβαση τοπικών Aghoras (παλαβοί μυστικιστές που ζουν σε μέρη καύσης νεκρών και καλύπτονται με τις στάχτες τους , ή τρώνε ότι περισσεύει από την φωτιά) .
Ο πάντα γουστώζος Pasupathi με την βοήθεια των νέων του φίλων ανακατευθύνει τις ταντρικές του δυνάμεις και επιστρέφει στο χωριό μερικά χρόνια αργότερα ως ισχυρός νεκρομάντης για να σπείρει τον θάνατο στο περασμά του . Προσπαθεί να γοητεύσει την Jejamma στην ημέρα του γάμου της , αλλά εκείνη καταφέρνει με ένα έντονο χορευτικό να του κόψει την γλώσσα και να του καρφώσει τα χέρια στο πάτωμα (κανοντάς τον έτσι ανίκανο να εκτελέσει τα ξόρκια του) . Στην συνέχεια τον εγκλωβίζει ζωντανό και δεμένο μέσα σε έναν όρθιο τάφο ο οποίος προστατεύεται από δυνατά αμυντικά ξόρκια κάνοντας πρώτα την απόλυτη θυσία :
Δίνει την ζωή της στα τρελά Αγκόρια που την εκτελούν τελετουργικά ανοίγοντας δεκάδες καρύδες στο κεφάλι της την μια μετά την άλλη - την καίνε και στην συνέχεια φτιάχνουν ένα προπ μαχαίρι από τα κοκκαλά της , εμποτισμένο με το αίμα της .... (για μεταγενέστερη χρήση) .
Τα χρόνια περνούν , μέχρι που ο Pasupathi χρησιμοποιείσει την εγγονή για να επιστρέψει στην ενεργό ταντρική δράση καθώς δεν μπορεί να αντισταθεί στις λαχταριστές κοιλίτσες που λικνίζονται γύρω του .
Φυσικά η εγγονή είναι η μετενσάρκωση της γιαγιάς η οποία εγκατέλειψε την ζωή της με σκοπό να επιστρέψει σε αργότερη χρονική φάση για να καταφέρει να καταστρέψει τον καταραμένο Pasupathi μια για πάντα καρφώνοντάς τον με το καθαγιασμένο μαχαίρι του σκελετού της - προκαλώντας έτσι την ψηφιακή κορύφωση της τελικής μάχης των δύο πνευμάτων .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου