Πέμπτη, 7 Ιουνίου 2018

DJ (DUVVADA JAGANNADHAM) (2017)


Γραμμένο και σκηνοθετημένο ως κωμική περιπέτεια ταξικής εκδίκησης/ταξιδιωτική διαφήμιση του Ντουμπάι από τον Harish Shankar (το 30% του προϋπολογισμού της παραγωγής το έβαλαν οι σεΐχηδες) .
Η ταινία κυκλοφόρησε ντουμπλαρισμένη στα Malayalam ως DUVVADA JAGANNADHAM και στα hindi ως DJ .
O στυλάτος σταρ Allu Arjun ( VARUDU , RUDHRAMADEVI ) είναι ο Duvvada Jagannadham Shastri , γόης μάγειρας που έχει εταιρία catering στην πόλη της Vijayawada .
Όταν ήταν ακόμη ανήλικος ο Dj συνήθιζε να τιμωρεί κάθε μορφής κακό βάφοντας το πρόσωπο του και χρησιμοποιώντας τις υπερφυσικές του δυνάμεις . Μια μέρα ο  μικρός DJ σώζει έναν αστυνομικό από δολοφονική μαφιόζικη επίθεση και στην συνέχεια σκοτώνει άλλον έναν εγκληματία εν ψυχρώ μέσα στο αστυνομικό τμήμα . Αυτό τραβάει την προσοχή του αστυνομικού ο οποίος αναλαμβάνει την εκπαίδευσή του ως μυστικό πράκτορα που πολεμάει το έγκλημα . Η παραδοσιακή οικογένεια Βραχμάνων του Dj όμως ανησυχεί για τον δρόμο που έχει διαλέξει ο νεαρός και μετά από μυστικιστική τελετή τον ηρεμεί με ένα μενταγιόν το οποίο όταν το φορά δεν είναι βίαιος .
Πολλά χρόνια αργότερα ο ενήλικος πλέον Dj πέρα από το catering διδάσκει σε μικρά παιδιά την Βραχμανική φιλοσοφία , αλλά ταυτόχρονα πολεμάει το έγκλημα με υπερβίαιη αποτελεσματικότητα τικάροντας τον αέρα μετά από κάθε επιτυχημένη εκτέλεση . Όταν δεν βρίσκεται σε κάποια αποστολή κυκλοφορεί ντυμένος ως Βραχμάνος Ιερέας μοιράζοντας ευλογία και διδαχή .
Ερωτεύεται την Pooja ( Pooja Hegde - RANGASTHALAM ) , την κακομαθημένη κόρη ενός διεφθαρμένου υπουργού ο οποίος έχει σχέσεις με τον τοπικό νονό του υποκόσμου που ελέγχει τις δύο μεγαλύτερες επιχειρήσεις της περιοχής . Της μαθαίνει τις απλές χαρές της ζωής .
Η ταινία γυροφέρνει την σχέση των τριών αντρών (υπουργού , πλούσιου καθάρματος και Dj) μέχρι την δυστυχώς άνευρη τελική αναμέτρηση .
Ο έρωτας με την νεαρή κόρη φαίνεται πως δεν έχει τόση σημασία στην έκδοση που βρήκα στο youtube καθώς δεν αφιερώνεται ιδιαίτερος χρόνος σε χορούς και τραγούδια (κάπου χάθηκαν τα 40 επιπλέον λεπτά ξέγνοιαστης χορογραφίας) .
Επίσης μερικές σκηνές παλουκώματος πάνω σε αιχμηρά αντικείμενα έχουν θολωθεί από την Ινδική λογοκρισία όπως και η μπροστινή κάτω όψη της Pooja σε μια σκηνή όπου βγαίνει από μια πισίνα με ένα σχεδόν ολόσωμο μαγιό (;) .
Οι σκηνές δράσης αψηφούν κλασικά τους νόμους της φυσικής και ικανοποιούν το μάτι παρόλες τις θολούρες σε δύο-τρία σημεία .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου