Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

CHILD'S PLAY (2019)











Γραμμένο με την ανάλογη woke ευαισθησία για το έγχρωμο δημογραφικό από τον videogame-ικό Τyler Burton Smith ( SLEEPING DOGS , QUANTUM BREAK ) και σκηνοθετημένο με διάθεση για αιματοβαμμένη/ανέμελη σάχλα τύπου E.T. από τον Νορβηγό Lars Klevberg ( POLAROID ) .
Αναθέρμανση του κατά τα άλλα νεκρού slasher franchise με τον/την/το δολοφόνο "κούκλα του Σατανά" να επιστρέφει αναβαθμισμένη και ανιματρονική στην ψηφιακή εποχή του τίποτε (επίσης πιο κεφάλας από ποτέ) .
Η νέα τρέλα της προεφηβικής νεολαίας ακούει στο όνομα BUDDI . Πρόκειται για μια τεράστια κούκλα σε μέγεθος μικρού παιδιού η οποία μπορεί και συνδέεται με το ίντερνετ και όλες τις συσκευές συγκεκριμένης εταιρίας ηλεκτρικών ειδών για το σπίτι (Kaslan Corporation) . Ο BUDDI μέσω ενός app κατεβάζει έτοιμη προσωπικότητα και διασκεδάζει τα παιδιά όταν εκείνα βρίσκονται εκτός κάποιας φορητής οθόνης και προσποιούνται ότι ζούνε . Ο συγκεκριμένος BUDDI της ιστορίας είναι χαλασμένος και χρησιμοποιεί το όνομα Chuckie , ενώνοντας έτσι τις παλιές ταινίες με αυτή . Προσπαθώντας να είναι ο καλύτερος φίλος για τον κουφό από το ένα αυτί (τικάρισμα στο συγκεκριμένο δημογραφικό) Andy ( Gabriel Bateman - LIGHTS OUT , AMERICAN GOTHIC , OUTCAST ) ξεπερνάει τα όρια του προγραμματισμού του και επιρρεασμένος από βίαιες ταινίες της δεκαετίας του '80 (τικάρισμα στην νοσταλγία του απροσάρμοστου 30-40αρη) ξεπαστρεύει όποιον θεωρεί εμπόδιο στην σχέση του με τον ανθρώπινο αδελφό του .
Η κωμικός Aubrey Plaza ( PARKS AND RECREATION , LEGION ) είναι η χωρισμένη μαμά του Andy , Karen . Έκανε τον Andy στα 16 και από τότε χρησιμοποιεί χαβαλέ για να ξεπεράσει την ανικανότητα της να κρατήσει έναν άνθρωπο στην ζωή της . O παντρεμένος αγαπητικός της μαμάς είναι ο δεύτερος χαρακτήρας που θα χάσει την ζωή του , μετά την νευρασθενική γάτα του σπιτιού . Η dead pan κωμική ανακούφιση του χαρακτήρα της κρατάει τόσο όσο . Δεν θυμίζει ενήλικο στον οποίο μπορεί να βασιστεί κάποιο ανήλικο για να σωθεί από μια κατάσταση απειλής της ίδιας του της επιβίωσης , οπότε ο μικρός βασίζεται στις φανταστικές δυνάμεις του όταν-το-θέλεις-μπορείς . 
Η σκηνή με την μηχανή του κουρέματος του γκαζόν και το μετέπειτα Ed Gein "δώρο" σώζουν την όλη προσπάθεια ανακατασκευής σύγχρονων ειδώλων , αλλά δεν παραμένει το όλο επιχείρημα να είναι απλά άλλη μια ταινία του είδους στο στυγνό χρηματιστήριο του επενδύω-10 εκατομμύρια δολάρια-και-τα-κάνω-44 για να συνεχίσει να υπάρχει κάτι/κατέχει χώρο στο συλλογικό ασυνείδητο .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.