Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2020

SEBELUM IBLIS MENJEMPUT AYAT 2 (2020)












Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τον Timo Tjahjanto ( KILLERS , HEADSHOT , THE NIGHT COMES FOR US ) . Πρόκειται για την Ινδονησιακή απάντηση στα κουρασμένα δυτικά franchises σατανικού τρόμου με καλόγριες και καταραμένες κούκλες . Ο σκηνοθέτης έχει ανακοινώσει πως ετοιμάζει και τρίτο μέρος στην σειρά ταινιών . Η ταινία αυτή τη φορά γλύτωσε από τα πλοκάμια του NETFLIX και διανεμήθηκε από ψηφιακή πλατφόρμα της Disney Ινδίας στις ανάλογες γεωγραφικές περιοχές και από την SHUDDER στην Αμερική .

Δύο χρόνια μετά τα αιματοβαμμένα γεγονότα της προηγούμενης ταινίας , οι Alfie ( Chelsea Islan - HEADSHOT ) και η μικρή της αδερφή Nara πέφτουν θύματα απαγωγής . Ξυπνούν μέσα σε ένα εγκαταλελειμμένο ορφανοτροφείο . Παλιοί τρόφιμοι του μέρους θεώρησαν καλή ιδέα να τις απαγάγουν γιατί πιστεύουν πως οι εμπειρίες της Alfie από την προηγούμενη ταινία θα τους βοηθήσουν να γλυτώσουν από την κατάρα που τους κυνηγάει - η κατάρα στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο νεκρός πατερούλης Ayub , ιδιοκτήτης του ορφανοτροφείου ο οποίος βασάνιζε τα παιδιά ενώ ταυτόχρονα είχε πάρε-δώσε με τον δαίμονα MOLOCH ! Ακολουθεί κατά γράμμα EVIL DEAD δραματουργία , κάτι το οποίο συνέβη και στην προηγούμενη ταινία , με τους νεαρούς εκδικητές να βρίσκουν φριχτό τέλος από την κατάληψη τους από , ή τα αόρατα χέρια ενός καθόλα δαιμονικού Ayub .

Ο σκηνοθέτης χρησιμοποιεί την παραδοσιακή χριστιανική μυθολογία ταινιών του είδους σε συνδυασμό με την τροπική ατμόσφαιρα της σαμανικής μαγικής παράδοσης , συνεχίζοντας την υβριδική αυτή διείσδυση σε νέα μονοπάτια αφήγησης από την προηγούμενη ταινία . Τα χρώματα του καταραμένου σκηνικού όπου διαδραματίζονται τα γεγονότα δημιουργούν ένα εκρηκτικό μείγμα ατμοσφαιρικού εγκλεισμού που παρόλο που έρχεται από την άλλη πλευρά του πλανήτη , προκαλεί ρίγη συγκίνησης από το πόσο δυνατές εντυπώσεις αποτυπώνει με την χρήση των συγκεκριμένων κλειστοφοβικών αποχρώσεων . Τα ειδικά ψηφιακά εφέ μπορεί να μην είναι πάντα επιτυχημένα , αλλά είναι άνευ σημασίας στο σύνολο της βίαιης επίθεσης που δέχεται το μάτι και στην μετάφραση που παρέχει ο εγκέφαλος . Η σύγκριση είναι αναπόφευκτη με το EVIL DEAD , αλλά δεν υπάρχει παρθενογένεση στα θεάματα αυτού του είδους (επίσης μην ξεχνάμε πως βρισκόμαστε σε Μουσουλμανική χώρα , για αυτό και η μηδενική σεξουαλικοποίηση του θηλυκού καστ) , αλλιώς θα έπρεπε να έχουν σταματήσει να βγαίνουν ταινίες με εξορκισμούς από την εποχή του πρώτου THE EXORCIST και να αφήσουν την μάνα του Φάδερ Κάρας να παίρνει τσιμπούκια στην κόλαση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.