Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

HIDDEN (2015)

Γραμμένο και σκηνοθετημένο από τους δίδυμους αδελφούς Duffer (αυτή είναι η πρώτη τους μεγάλου μήκους ταινία εκτός τηλεόρασης) .
Οικογένεια τριών - πατέρας ( Alexander Skarsgard - ZOOLANDER , TRUE BLOOD , BATTLESHIP ) , μητέρα ( Andrea Riseborough - BIRDMAN ) και κόρη ( Emily Alyn Lind - ENTER THE VOID , THE HAUNTING IN CONNECTICUT 2: GHOSTS OF GEORGIA ) - βρίσκουν ασφάλεια σε πρώην πυρηνικό καταφύγιο με σκοπό να αποφύγουν τις απρόβλεπτες συνέπειες ξεσπάσματος παθογόνου ασθένειας που οδήγησε σε άμεσο αποκλεισμό και βομβαρδισμό της μικρής πόλης Kingsville της Πολιτείας της Carolina . Είναι από τους λίγους "τυχερούς" που κατάφεραν να γλυτώσουν της επιχείρησης εκκαθάρισης της αεροπορίας .
Η ζωή μέσα στο καταφύγιο περνάει υπό καθεστώς φόβου και έντασης με κάθε τι άγνωστο να τινάζει τα αντανακλαστικά της αυτοσυντήρησης στο κόκκινο . Το καθημερινό μενού περιλαμβάνει άφθονο στοκ από κονσέρβες φασολιών και το εκάστοτε τρωκτικό που δεν θα καταφέρει να τρέξει γρήγορα .
Στο κλείσιμο των πρώτων τριακοσίων ημερών απομόνωσης , η μικρή Zoe θέλει να βγει έξω και να παίξει με οτιδήποτε άλλο , πέρα από τους γονείς της που έχουν αντικαταστήσει τους φίλους της και την πλαστική κούκλα της που επαναλαμβάνει 4 προτάσεις μιμούμενη την ανθρώπινη επικοινωνία .
Η καθιερωμένη επιδρομή του ζευγαριού στην γύρω από το καταφύγιο επιφάνεια του εδάφους θα αποδειχτεί μοιραία όταν άγνωστα πλάσματα με φωτεινά μάτια επιτεθούν από το πουθενά - οι λεγόμενοι "Breathers" , επειδή η παρουσία τους είναι αισθητή από τις βαριές ανάσες και το ποδοβολητό στην τσιμεντένια οροφή του καταφυγίου .
Τα πράγματα όμως δεν είναι όπως φαίνονται , κάτι που κορυφώνεται αποτελεσματικά αποφεύγοντας να δοθεί έμφαση στην πραγματική ταυτότητα της απειλής από τους σκηνοθέτες με αποκαλύψεις σε μορφή χρονικών σταγόνων από την ζωή του "πριν" .
Δεν είναι η τυπική ταινία με μεταλλαγμένους να αλωνίζουν στο φωσφορίζουν σκηνικό της καμένης γης μετά από κάποια αποκαλυπτικής διάστασης καταστροφή που θα περίμενε κανείς - τουλάχιστον δεν έχει την συνηθισμένη οπτική από την μεριά του θύματος-επιζώντα . Ο κατατρεγμός υπάρχει και λέγεται κάμερα . Το συμπέρασμα του ποιος είναι κυνηγός και ποιος είναι κυνηγημένος έρχεται στην τρίτη πράξη του δράματος , ικανοποιώντας την οποιαδήποτε ένσταση θα μπορούσε να έχει δημιουργηθεί μέχρι τότε από την μειλίχια συμπεριφορά των πρωταγωνιστών .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.