Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

CROWSNEST (2012)


Γραμμένο από τον παραγωγό του τηλεοπτικού ROBOCOP , John Sheppard ( BULLIES , MACGYVER , ARMOUR OF GOD , RIPPER 2: LETTER FROM WITHIN ) και σκηνοθετημένο μέσα σε 7 μέρες από τον τηλεοπτικό κινηματογραφιστή Brenton Spencer ( POLTERGHEIST: THE LEGACY , EARTH: FINAL CONFLICT , SANCTUARY , NEVER CRY WEREWOLF ) .
Προς το τέλος του καλοκαιριού του 2011 , παρέα νεαρών ζευγαριών (συν την αδελφή μιας από τις κοπέλες) αποφασίζει να χαλαρώσει για σαββατοκύριακο σε μια καμπίνα που βρίσκεται μέσα σε κάποιο αχανές Καναδικό δάσος - μακριά από τον πολιτισμό και το άγχος που προκαλούν οι ανέσεις του . Πηγαίνοντας προς τα εκεί κάνουν μια παράκαμψη για το γραφικό και φτηνό Crowsnest (παλιά πόλη ανθρακωρύχων με μπύρα στην μισή τιμή) , περνώντας πρώτα μέσα από μαχαλά γεμάτο τροχόσπιτα . Η κοινή λογική αντικαθίσταται από ραδιοφωνικούς ευαγγελιστές με την διασκέδαση να αποκτά ερωτηματικό μέσα στο αυτοκίνητο . Η απουσία ραδιοφώνου , πέρα από τους βιβλικούς παλαβούς δεν ήταν ικανή να τους κάνει να γυρίσουν πίσω . Το γυμνό από δέρμα αιμάτινο κουφάρι στην άκρη του δρόμου από ακαθόριστο ζώο επίσης δεν χάλασε την διάθεση (οι γυναίκες αηδίασαν , οι άντρες απόρησαν) . Αγνοώντας παραδειγματικά τις προειδοποιήσεις για τον κίνδυνο που τους περιμένει αν συνεχίσουν στην πορεία τους μέσα στο άγνωστο δάσος , οι φίλοι συνεχίζουν το ταξίδι μέχρι που συναντούν τροχόσπιτο με επιβάτες αμφιβόλου ηθικής . Νωρίτερα παραλίγο να πατήσει μια κοπέλα από την παρέα και θεωρήθηκε φυσικό να ζητηθεί ο λόγος από τον απρόσεχτο οδηγό .
Στην δεύτερη τους συνάντηση το τροχόσπιτο χτυπάει σοβαρά μια άλλη κοπέλα και το αποτέλεσμα που ακολουθεί είναι το προβλεπόμενο : ο ένας μετά τον άλλο χάνουν την επαφή με την πραγματικότητα , κρυμμένες αλήθειες καταστρέφουν την δυναμική συνοχή της ομάδας και όλοι μαζί πέφτουν θύματα της δολοφονικής διαστροφής οικογένειας βλαχο-κανίβαλων που ζουν στην γύρω περιοχή !
Η κάμερα που είχαν μαζί τους κατέγραψε κάθε αιματοβαμμένη στιγμή χαλάρωσης σε υψηλή ευκρίνεια (από τις αρχικές σάχλες , μέχρι το βίαιο σούρσιμο του κάμεραμαν μακριά από το κάδρο και τα κοντινά μιξοκλάμματα απελπισίας) και είναι στην ευχέρεια του απαιτητικού θεατή που διψάει για "πραγματικά" γεγονότα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.