Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

ZOMBIE APOCALYPSE: REDEMPTION (2011)


Σκηνοθετημένο και γραμμένο από τον Ryan Thompson ( ZOMBIE APOCALYPSE ) . Βοήθεια στο γράψιμο έδωσαν και οι John Tillotson , Ryan Lieske και Matthew O'Day .
O Thompson συνεχίζει το νεκροζώντανο παραλήρημα του μετά το επικό φέσι των 5 χιλιάδων δολαρίων Zombie Apocalypse (2010) - παρακαλείται το κοινό να μην το μπερδέψει με το ZOMBIE APOCALYPSE (2011) της Asylum (πλέον είναι τόσες πολλές οι ταινίες με ζόμπι που πόσους πρωτότυπους τίτλους να σκεφτείς) .
Αυτή τη φορά ο Thompson είχε έναν προϋπολογισμό που έφτασε τα 56 χιλιάρικα και πολύ σωστά μετέφερε την βιντεοδράση σε ένα ευρύτερο περιβάλλον .
Βρισκόμαστε στο 12 ΑΖ (After Zombie δηλαδή , γιατί ο Dominicus έχει μεταμορφωθεί και αυτός σε νεκροζώντανο) . 12 χρόνια νωρίτερα , Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και Ρωσία , αποφασίζουν από κοινού να ανατινάξουν όλες τις πυρηνικές τους κεφαλές ανά την υφήλιο για να αντιμετωπίσουν το φονικό ξέσπασμα του λεγόμενου ZAV (Zombie Apocalypse Virus) ...
Ο πολιτισμός φυσικά και κατέρρευσε μετά από αυτή την επίδειξη αυθόρμητης εξυπνάδας .
Οι νεκροζώντανοι πλέον υπερτερούν των ζωντανών 10.000 προς 1 . Πέρα από τον τρόμο των ζόμπι , οι λιγοστοί επιζώντες θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και τους τελευταίους υποστηρικτές του Δαρβίνου , μιας και όποιος διαθέτει μούσκουλα και περισσότερα όπλα τρώει το φαγητό του άλλου (αν όχι τον ίδιο τον άλλο) , οι οποίοι ζουν με μέσα σε έναν τεράστιο καθεδρικό ναό , οδηγούμενοι με αταβιστική ακρίβεια στο χάος της απόλυτης δύναμης από φανατικό που έχει αποτρελαθεί .
Ένας άτυχος άντρας , ο John Knox περιφέρεται στην έρημο αβοήθητος και με χειροπέδες στα χέρια . Εξαντλημένος , αφυδατωμένος και παραιτημένος από την ζωή , βρίσκεται από μια άτυπη ομάδα επιζώντων .
Κάθε ομάδα επιζώντων επιβάλλεται να έχει αναμεσά της και όμορφες νεαρές γυναίκες . Η εν λόγω φαντασίωση της μεταποκαλυπτικής παρέας είναι η δυναμική Sarah . Φυσικά ο Johnny θα την ερωτευτεί με το πέρασμα των ημερών . Δυστυχώς μια άλλη ομάδα από εγκληματικές φυσιογνωμίες (βλέπε ταχτικούς πελάτες σε μπαρ για μηχανόβιους) , θα επιτεθούν στον χίπικο καταυλισμό τους και θα απαγάγουν την Sarah !
Το αποτέλεσμα αυτής τους της ενέργειας θα αποδειχθεί καταστροφικό , αφού οι ήρωες της ερημούπολης θα χρησιμοποιήσουν τους ατελείωτους αριθμούς των νεκροζώντανων προς όφελος τους και θα επιτεθούν στο φρούριο/καθεδρικό ναό των αγριανθρώπων !
Ο Johnny Gel ( AFTER THE BLOOD RUSH ) είναι ο ξερακιανός John Knox . Υπήρξε μέλος της ομάδας των μεταποκαλυπτικών μηχανόβιων , αλλά βρέθηκε με δεμένα τα χέρια στην έρημο . Γνωρίζει τις τακτικές τους και βοηθάει τους καινούργιους του φίλους στην αντιμετώπιση τους . Θυμίζει μια μίξη από νεαρό Michael Biehn και Spike από το BUFFY THE VAMPIRE SLAYER , αλλά χωρίς το πλατινέ μαλλί και το Βρετανικό φλέγμα .
Ο Fred Williamson είναι ο Μωυσής . Δεν γίνεσαι πιο αποκαλυπτικός σε ένα αποκαλυπτικό περιβάλλον ειδικά όταν έχεις όνομα από την Παλαιά Διαθήκη ! Παρόλο που το όνομα του προδίδει χριστιανική παράνοια , ο Μωυσής είναι ο ηγέτης των "καλών" επιζώντων . Το σφηνωμένο δαχτυλίδι του Super Bowl  που έχει στο δεξί χέρι , υποδηλώνει επαγγελματικό αθλητικό παρελθόν (με το πέρασμα των χρόνων το δαχτυλίδι έχει γίνει ένα με το δέρμα , καθώς ο Williamson υπήρξε αθληταράς πριν γίνει ηθοποιός , για αυτόν το λόγο κάθε φορά που ο Williamson υποδύεται κάποιον υψηλόβαθμο στρατιωτικό σε ταινία το συγκεκριμένο δαχτυλίδι γίνεται αφορμή για ιλαρά σχόλια) . Αυτών που τους έχει απομείνει κάποιο ίχνος ανθρωπιάς . Πέρα από ανθρωπιά έχουν και επιπλέον απόθεμα στις πουράκλες , μιας και ο Williamson βρίσκεται πάντα με ένα πούρο 20 εκατοστών στο στόμα (εκτός κι αν γύρισε όλες του τις σκηνές μέσα σε λίγα λεπτά και έχει συνέχεια το ίδιο) !
Από άποψη δράσης , ο Williamson κάνει βαρελάκι πάνω από το καπό ενός αυτοκινήτου και χρησιμοποιεί το αυτοδίδακτο κουνγκ φου που αγαπήσαμε όλοι στην blaxploitation του εποχή . Κάνει χρήση "ανώδυνου" στην σκηνή της εισβολής των κακών στον καταυλισμό του .
Υπό τις διαταγές του Μωυσή είναι και ο Hawkins ( Vong Lee ) , ο οποίος είναι ντυμένος με κιμονό/πάντσο και με κατάνα στο ζωνάρι . Θυμίζει έντονα τις μεταποκαλυπτικές ερμηνείες του αγαπημένου Ασιάτη Νίντζα Hal Yamanuchi .
Ο Williamson είναι παλιά καραβάνα στο κλασικό μεταποκαλυπτικό έπος (made in Italy) , μιας και τον έχουμε απολαύσει σχεδόν 30 χρόνια νωρίτερα (τότε που έκανε μετα-καριέρα στην Ιταλία) στα THE BRONX WARRIORS (1982) , WARRIOR OF THE LOST WORLD (1983) , THE NEW BARBARIANS (1983) και NEW GLADIATORS (1984) .
Ο ΚΑΚΟΣ :
Ο Jerry Lynch ( BENEETH ) είναι ο Rome , ο Αρχηγός των αγριανθώπων ! Ο Ρώμος κάθεται σε αυτοσχέδιο θρόνο από τραγοκεφαλές και σπαθιά μέσα στον καθεδρικό . Εμφανισιακά θυμίζει τους Τεκνομούργους των Riddick ταινιών (με παρεμφερές βαρβαρικό eyeliner) . Μιλάει σχεδόν σαν να έχει παραμόρφωση στον ήχο της φωνής του και θέλει οπωσδήποτε να βρει τον Knox . Αλλιώς "θα σκοτώσει κάθε ζωντανό καργ¨^&λη και θα βάψει τον ουρανό κόκκινο με το αίμα του" (την στιγμή που το λέει αυτό , εξοντώνει έναν φανερά πλαστικό βάτραχο μέσα στην ατσαλένια γροθιά του) . Όταν χρειαστεί την γνώμη μιας γυναίκας "την βιάζει από μέσα της" !
Ο Ρώμος προπονείται καθημερινά σπάζοντας στο ξύλο νεκροζώντανους (αφού πρώτα χτυπάει ενέσεις με ένα μπλέ υγρό ρουθουνίζοντας οργή) .
Από την πρώτη στιγμή που τον βλέπεις καταλαβαίνεις πως δεν παίζεις μαζί του και πως η ερμηνεία του ακροβατεί στα όρια του γελοίου - κάτι το οποίο θα τον έκανε εξαιρετικό κακό για sci-fi/καράτε βιντεο-περιπέτεια της δεκαετίας του '90 (το εκρηκτικό τέλος του ήταν άκρως συμβολικό , σε ανοικτή επικοινωνία με την τότε εποχή : απαγχονισμός με αλυσίδα και ρίψη χειροβομβίδας μέσα στο παντελόνι του) .
Μόνο οι αρχηγοί είναι ικανοί να φοράνε σιδερένιες βάτες μετά την αποκάλυψη ...
ΤΑ ΖΟΜΠΙ :
Τα ζόμπι βρίσκονται κάπως στο background της ιστορίας , καθώς παρατηρούμε περισσότερο τους διαλόγους και τον τρόπο ζωής των δύο πλευρών των επιζώντων . Αυτό βέβαια δεν αναιρεί τον κίνδυνο επαφής μαζί τους γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί να πεταχτούν ορδές από το πουθενά !
Η ταινία έχει μέχρι στιγμής την μοναδική αληθοφανή σκηνή με μωρό που τρώγεται από ζόμπι - η οποία δεν αυτοαναιρείται από την δυσκολία του να χρησιμοποιήσεις αληθινό βρέφος και όχι φεσο-κούκλα σε μια τέτοια σκηνή !
Το μωράκι κάθεται ήρεμο στα χέρια του κανίβαλου που του δαγκώνει το ροδαλό σβερκάκι .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου